برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبوم «قصه زندگی» با صدای حسین خواجه امیری (ایرج) منتشر شد
از صبح امروز و در تیراژ بالا
آلبوم «قصه زندگی» با صدای حسین خواجه امیری (ایرج) منتشر شد
موسیقی ما - بهمن بابازاده: پس از اخبار ضد و نقیض و حاشیه‌های فراوانی که در ۶ ماه اخیر حول و حوش آلبوم «قصه زندگی» با صدای بزرگ مرد آواز ایران حسین خواجه امیری (ایرج) منتشر شده بود، این آلبوم بالاخره صبح امروز و در تیراژ بالا در تهران و شهرستان منتشر شد و در اکثر فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی و سوپر مارکت‌های معتبر در اختیار دوستداران موسیقی کشور قرار گرفت.

استاد ایرج که پیش از این نیز از تاخیر‌ها و حاشیه‌های بوجود آمده در انتشار این آلبوم اظهار نارضایتی کرده بود پس از اطلاع از نهایی شدن تاریخ توزیع آلبوم در بازار گفت: «خوشحالم جریانی که با هدف ضربه زدن به هنر، در صدد اخلال و جلوگیری از انتشار این آلبوم بود، بالاخره تسلیم شدند و «قصه زندگی» که در واقع قصه این روزهای نسل جدید هنر جوانان ایران عزیز است، در بازار توزیع شد. تنها خواسته من از دوستداران هنر و مردم فهیم ایران زمین این است که‌‌ همان طور که تهیه کننده و دست اندرکاران تهیه و تولید این آلبوم از جان و دل برای انتشار آن زحمت کشیده‌اند و به مخاطب موسیقی احترام قائل بوده‌اند، آن‌ها هم نسخه اصلی و با کیفیت این آلبوم را تهیه نمایند و از دانلود آن خودداری کنند تا خستگی این پروژه، بر تن ما باقی نماند.»

رامین بصیرت نیا تهیه کننده این آلبوم نیز در روز اول انتشار این اثر گفت: «در روزهای اخیر تماسهای فراوانی با شرکت پخش این آلبوم صورت گرفت و دوستداران استاد از بدقولی‌های بوجود آمده در انتشار این آلبوم بسیار گله‌مند بودند. همین باعث شد که تمام انرژیمان را برای انتشار و تزریق آن در بازار انجام دهیم و بالاخره از صبح امروز آلبوم در بازار موسیقی کشور منتشر شد.»

وی درباره پیش بینی‌اش از استقبال مردم از این آلبوم گفت: «ما قرار است در چند مرحله آلبوم را در بازار پخش کنیم تا دوستداران استاد در تهیه آلبوم دچار مشکل نشوند. پیش بینی تجدید چاپ را هم کرده‌ایم و امیدواریم دوستداران موسیقی با تهیه نسخه اورجینال از هنرمندشان حمایت نمایند.»

گفتنی ست این آلبوم در ژانر پاپ تهیه شده و ۸ قطعه با نام‌های «قصه زندگی»، «قسم»، «زنگی بزن»، «غصه نخور عزیزم»، «بی‌تو می‌رم»، «دلخون» و «بگو» تشکیل شده است که تمام قطعات آن توسط بهنام خدارحمی آهنگسازی و تنظیم شده و ترانه‌هایش نیز توسط نسرین سیفی سروده شده است.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اردیبهشت 1391 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

جریانی که با هدف ضربه زدن به هنر، در صدد اخلال و جلوگیری از انتشار این آلبوم بود،!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
دقیقا منظورشون همون گروهی هستن که آلبوم سایلنت رو دزدیده بودن دیگه نه؟ !

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

بهترین آلبوم چند ساله اخیره بدون تردید
برعکس خواننده هایی که با هزار تا اکو و ترفند و کار دیجیتالی رو صداشون کار میدن بیرون
صدای شش دنگ یعنی این

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

دقیقا"!
پدیده‌ی خیلی خاص و زیباییه.
به حق که این دو عزیز بهترین‌‍اند.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

تبریک میگم استاد. با آرزوی موفقیت هرچه بیشتر شما و این آلبوم. از شنما تشکر می کنم بخاطر احترامی که به شنونده ها گذاشتید و اثری متفاوت، به روز، شنیدنی ،ماندگار و لایق شنوندگان رو ارائه دادید.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

این آلبوم رو باید چندین و چندبار گوش کنید تا به عمق احساسی که توش نهفته پی ببرید.تنظیم های آلبوم بسیار زیبا و ساده ست و در عین همین سادگی، خلاقیت زیادی داره.همه چیز از کاور گرفته تا تنظیم و شعر ها ساده و زیبا هستند و در حد شخصیت استاد ایرج. انگار که بخواین برای پدر بزرگ خودتون لباسی امروزی تهیه کنید، که هم ساده باشه و هم درخور.این آلبوم هم همین طور بوده.

"قصه زندگی" : هر روز چشام به راهه... استفاده از ساز سه تار تو این آهنگ گوش نواز بود.

آهنگ " غصه نخور عزیزم" شروع بسیار زیبایی داره.

آهنگ" دل خون" ، از اون آهنگ های فوق العاده ست که با شعر کم( در حد چند بیت) ساخته میشه .خوانندگی استاد ایرج تو این آهنگ محشره.همش منتظری که بگه: دلم از دست تو خونه! پیانو در دقیقه 2.15 شروع میشه و بعد استاد میگه: انگاری هرکس می تونه، دل مارو بسوزونه.خیلی عالی بود.

آهنگ" بگو" ( با تنظیمی بسیار شبیه آهنگ " مهتاب عشق") سبک و سیاق خاصی داره و تداعی گر تمام عیار موسیقی پاپ و سنتیه.

"بی تو می میرم" : قوت این آهنگ، به ترانه ی زیباشه.وقتی گوش می کنی انگار رو هوا شناور میشی.

در کل باید بگم "بهنام خدارحمی" حق مطلب رو بسیار خوب بجا آورده و آلبومی در حد و اندازه های استاد ایرج تهیه کرده.خدمت دوستان عزیز "حمید" و "رحمت" هم باید بگم که برای جوونای امروزی که حوصله ی آهنگ های قدیمی رو زیاد ندارند و شاید کمتر به سراغ کارهای قبلی استاد ایرج برن، این آلبوم یک هدیه ست از نسل قدیم به نسل جدید تا نشون بده هنوزم دود از ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

هرچی تاپیک به نفعتونه قبول می کنین به شما هم میگن رسانه؟ متاسفم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

قدردانم از استاد ایرج که به من و تمامی مردمان خوب کشورم،به خصوص جوونهای عزیز حال و هوای قدیم‌رو با سبک امرزوی ارائه کردن.
بسیار بسیار لذت بردم.
افتخار میکنم به داشتن اینچنین هنرمندان گرانقدری،به استاد ایرج و احسان عزیز.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

استاد ایرج عزیز! کاش با آلبوم ندادنتون به طرفداراتون اجازه میدادین که فقط خاطرات آهنگهای فوق العاده قشنگ قدیمیتون، تو ذهنشون باقی بموونه!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

یه زمانی میگفتن احسان خواجه امیری پسر استاد ایرج هستند و به خاطر اسم پدر احسان معروف شد و آلبومش پر فروش شد . حالا میگن استاد ایرج پدر احسان خواجه امیری . واقعا شاید هر هزار سال یک بار همچین اتفاقی بیفته که پدر و پسر هر دو توی دا مردم جا داشته باشند و جوون ها با پسر خاطره داشته باشند و پیرتر ها با پدر .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

من اکثر کارای استاد رو دارم و گوش هم می دم اما این آلبوم ....
در حد استاد نبود . البته که این نظر منه!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

گریه نکن گلم من کم تحملم!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

زنده باد اسناد ایرج عزیز.

خیلی قشنگ بود.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

استاد شجریان و همایون همه خاطره دارن پس نگید یکبار تو 100 سال

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

البوم متوسط شایدم بشه گفت بد بود. من دمو البوم خوشم اومد ولی این البوم 2 سر برد داشت واسه ایرج 1- ریسک در البومی که نه میشه گفت پاپه نه سنتی نه تلفیقی به خیلی دلایل که به نظرم سنین 16 تا 25 جواب میده. 2- استفاده از سبک جدید با شعر و آهنگسازی عجیب و غریب که به نظرم به عنوان مخاطب سنین بالا جواب نمیده و کاملا جوون پسند هست ولی این البوم ساده به نظرم هم به دلیل سن بالا خواننده و دلایل دیگه که نمیشه باز کرد میشه با باز خورد خوب مواجه شد البته سنین 16 تا 25

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

پسر کو ندارد نشان از. پدر....صدای پدر و پسر فوق العاده....فتبارک الله...استاد ایرج در سن 75سالگی با این صدای بی شک بی نظیر...فتبارک الله..

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

چرا تو سایتتون هیچ خبری از انتشار آلبوم جدید مانی رهنما نیست ؟دلیل خاصی داره؟

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

بهتره آقای یزدانی به سن استاد ایرج رسیدیه دهن بخونه ببینیم بچه های مهد کودک قبولش دارند؟!!!ایشون موقع بیکاری یه آینه بذارند جلو خودشون عیبهای خودشونو ببینند این گفته ّپیامبر ما مسلمانان است که در مواقع بیکاری به جای شمردن عیب دیگران عیبهای خودتونو ببینید و اصلاح کنید.... !!!!! از استاد ایرج و پسر عزیزشان آقای احسان خواجه امیری به جهت تلاش مستمرشون برای جامعه ایرانی به خصوص قشر هنرمند کمال تشکر را داریم و خدمتشان خسته نباشید عرض میکنیم.از این آلبوم زیبای استاد ایرج هم جداگانه و از صمیم قلب متشکریم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

من عاشق ایرج هستم و با صدای ایشون بزرگ شدم
این البوم را هم دوستدارم.ولی باید بگم که بنظر من در حد استادی مثل ایرج نبود

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «قصه زندگی» با صدای حسین خواجه امیری (ایرج) منتشر شد | موسیقی ما