برنامه یاد بعضی نفرات
 
ما باج دادن بلد نیستیم!
در حاشیه اجرای یاسر داودیان و مهدی یغمایی در برنامه «روز از نو» شبکه دو
ما باج دادن بلد نیستیم!
موسیقی ما - بهمن بابازاده: حضور خواننده‌های پاپ در تلویزیون اتفاقی است که معمولا خیلی به ندرت عملی می‌شود. اما اجرای زنده آن‌ها در این رسانه اتفاقی است که جزو محالات ممکن است و فقط سالی یک بار و آن هم در لحظه سال تحویل می‌توان منتظر آن بود. اما در یکی دو سال اخیر میزان حضور چهره‌های پاپ در تلویزیون با پیشرفتی قابل توجه رو به رو شده و چراغ سبز برنامه‌های برخی شبکه‌ها باعث شده که حضور چهره‌های موسیقی به رو نق این برنامه‌ها اضافه کند. اما در جدید‌ترین اتفاقی که خبرش به صورت اتفاقی در اختیار ما قرار گرفت، صبح امروز، (پنج شنبه) مهدی یغمایی و یاسر داودیان در برنامه «روز از نو» شبکه دو سیما حضور خواهند داشت و در آن قطعه‌ای را برای اولین بار به صورت دو صدائه همخوانی خواهند کرد.
****
یاسر داودیان درباره این حضور و قطعه‌ای که در این برنامه قرار است اجرا شود، به خبرنگار ما می‌گوید: «خدا را شکر که بالاخره تهیه کننده‌ای پیدا شد و با توجه به کیفیت آلبوم یک خواننده و استقبال مردم از آثار، از او برای حضور در برنامه‌اش دعوت کرد. بابت این اتفاق بسیار خوشحالم. ولی قطعا خودتان در جریان هستید که متاسفانه حضور در برنامه‌های تلویزیون فقط به ارتباطت با مجری محترم مربوط است و اصلا به محتوا و کیفیت توجه نمی‌شود. سوال من این است که چرا فقط یک عده محدود می‌توانند در برنامه‌های تلویزیونی حضور داشته باشند و حتی قبل از قرارداد با بازیگران، سفارش کار موسیقی را می‌گیرند؟ یعنی این‌ها فقط خوب‌های بازار موسیقی ما هستند؟ شاید ما بعضی باج دادن‌ها را بلد نیستیم تا تیترا‍ژ‌ها فقط برای نورچشمی‌ها باشد و آن‌ها از رسانه‌ای به این گستردگی برای معرفی آلبوم‌ها و کار‌هایشان استفاده شخصی کنند».

این خواننده که سال گذشته آلبومش «فرض کن» با حضور بزرگانی چون بهروز صفاریان و مهدی یراحی و یاحا کاشانی و... در بازار موسیقی کشور منتشر شد و با استقبال خوبی نیز از سوی مخاطبان موسیقی توام شد، در ادامه افزود: «متاسفانه حضور در این قبیل برنامه‌ها فقط در گرو ارتباط خوب با برخی آدمهاست که مجریان تلویزیونی جزو بزرگی از این افراد هستند. ولی خدا را شکر که بالاخره افرادی هم پیدا شدند که برای کار خوب و قوی هم اهمیت قائل شدند. از همین جا از دوستان تهیه کننده این برنامه ‌‌نهایت تشکر را دارم. امیدوارم اجرای خوبی شود.

* یغمایی، بعد از ماه عسل
مهدی یغمایی از خوب‌های بازار موسیقی کشور است و دو هفته دیگر هم نخستین آلبوم رسمی‌اش در بازار موسیقی کشور منتشر خواهد شد. این خواننده درباره این اجرا گفت: «پیشنهادی از سوی دوستان به ما شد و نکته جالب توجه این دعوت این بود که دوستان تهیه کننده این برنامه به صورت کاملا دقیق آثار من و آقای داودیان را مورد بررسی قرار داده بودند و بعد از ما دعوت به همکاری کردند. این اتفاق خیلی خوبی است که برای کیفیت آثاری که قرار است از برنامه‌ای پخش شود، دوستان ارزش قائل بودند.» خواننده تیتراژ پرطرفدار برنامه «ماه عسل» در باره عوامل این قطعه نیز گفت: «ملودی را خود من ساخته‌ام و تنظیم آنرا هم مهران خلیلی و مهران خالصی به صورت مشترک انجام داده‌اند. آرزو نادری هم ترانه کار را سروده است».

یغمایی درباره انتشار آلبوم خودش نیز در انتهای صحبت‌هایش گفت: ‌ «قرار است تا اخر خرداد ماه آلبوم منتشر شود. برای این آلبوم خیلی زحمت کشیده‌ام و امیدوارم با استقبال مخاطبان رو به رو شود.»
منبع: 
تاریخ انتشار : شنبه 23 اردیبهشت 1391 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

ایول یاسرجان
کاش میتونستم ببینمت
هرجا هم که میگردم نمیتونم دانلود کنم.

آهنگ هم ضعیف بود
به آهنگ نفس که اصلا خوشم نیومد امتیاز بیشتری میدم.

منتظر آلبوم جدیدت هستم

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

کار خوبی بود . هم یاسر هم مهدی رو دوست دارم
از اینکه یه کار مشترک خوندن برام جالب بود
چه عجب جنبه جامعه موسیقی داره میره بالا
کار مهدی و یاسر رو قبلا" شنیده بودم
فکر میکنم ترانه سرا جدید باشه ولی کارش خیلی خوب بود البته با کمک ملودی قشنگ مهدی
موفق باشید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

بی صبرانه منتظره انتشاره البوم تو محکومی ب برگشتن خشایار اعتمادی و مازایار فلاحی محسن یگانه وبنیامین و رضا صادقی هستم :)

و موزیک ما مصاحبه با بابک جهانبخش رضا صادقی و بهروز صفاریان و حسین خانی مدیر ایران گام وامین رستمی رو در اولیت قرار بده

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

یاسر با اینکه خواننده تازه کاریه اما به نظر من اینده خوبی داره

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

آرزو نادری رو نمی شناسم وقتی کار رو شنیدم اول فکر کردم ترانه روزبه بمانی باشه به خاطر برخی تعابیر و اصطلاحات استفاده شده در این ترانه اما در کل اثر زیبایی بود.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

فقط آلبوم حباب محسن یگانه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:56

هر روز خدا خدا میکنم البوم یه دنیا حرف مهدی یغمایی وارد بازار شود یاسر داوودیان را نمیپسندم.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ما باج دادن بلد نیستیم! | موسیقی ما