برنامه یاد بعضی نفرات
 
دوست دارم با هنرمند کار کنم
مجید طوسی در گفت‌و‌گو با موسیقی ما:
دوست دارم با هنرمند کار کنم
موسیقی ما- محمد عبدالهی: مجید طوسی در گفت‌و‌گو با سایت موسیقی ما از پروژه‌های جدید شرکت سلفا خبر داد و در رابطه با آن‌ها اعلام کرد: «شرکت سلفا با توجه به سیاست‌ها و روند کاری خود در حال حاضر آلبوم‌های متفاوتی را در دست انتشار دارد که یکی از معروف‌ترین آن‌ها آلبوم بهرام رادان است.»

به گفته مدیر شرکت سلفا، آلبوم موسیقی‌ بهرام رادان قرار بود شهریورماه به بازار بیاید ولی تا همین لحظه این اتفاق نیفتاده و آلبوم این بازیگر توانا هنوز منتظر انتشار و ورود به عرصه بازار موسیقی است. این آلبوم «روی دیگر من» نام دارد که مدتهاست مراحل ساخت خود را سپری کرده است.

اولین آلبوم بهرام رادان شامل هشت قطعه بوده که درفضای راک- پاپ ساخته شده است.

طوسی درمورد دیگر آلبوم‌های شرکت سلفا گفت: «طی همین هفته موفق به دریافت مجوز انتشار یک آلبوم پاپ با صدای شهریار حمیدی نیا شدیم که اگر اتفاقی نیافتد این آلبوم تا اواخر سال به بازار می‌آید.»

ترانه‌های این آلبوم که «باورم کن» نام دارد را علیرضا تقوی، حمید رفیعی، عظیم الهی و نرگس جعفری سروده‌اند. اهنگهای آن را نیز خود شهریار حمیدی نیا ساخته و تنظیم کرده است.

طوسی یادآور شد: «این آلبوم ۸ قطعه به نام‌های «باورم کن»، «عروسک»، «ستاره»، «بوی خاک»، «دلشکسته»، «ناکوک»، «بغض» و «سیمرغ» را در خود جای داده است.»

همخوان این آلبوم در قطعه باورم کن محمد رضا می‌ری است. هفته گذشته این شرکت آلبوم «دلم می‌خواد» با صدای شهرام گل‌زاده را منتشر کرد که شامل ۸ ققطعه بوده که یکی از آن‌ها رمیکس است. ترانه‌های این آلبوم را فریبرز غفاری و سیامک خسروانی سروده‌اند. آهنگهای آن را شهرام گل‌زاده ساخته و امید فتح الهی تنظیمشان کرده است.

از این شرکت پیش از این آلبوم رضا یزدانی با عنوان «ساعت فراموشی» منتشر و واردعرصه موسیقی شده است.

مجید طوسی درخصوص برنامه‌های اخیر شرکت سلفا گفت: «کنسرت‌هایی را در دست تهیه داریم که بعداز ایام محرم و صفر برگزار خواهند شد که یکی از آن‌ها کنسرت بزرگ رضا یزدانی است و در اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.»
 
وی معیار خود را از همکاری با خواننده‌ها صداقت دانسته و در پایان گفت: «با کسی می‌توانم به فعالیت مشترک ادامه بدهم که صداقت داشته باشد. چون در هنر، صداقت اولین چیزی است که حرف آخر را می‌زند. معیار من برای همکاری با خواننده‌ها بعداز صدای خوبشان، اخلاق خوب و حرفه‌ای آن هاست و کسی در این میان حرفه‌ای است که هنر را به معنای واقعی آن لحاظ و رعایت کرده باشد. من دوست دارم با هنرمند کار کنم، نه صرفا با یک خواننده!»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

مرسی از بابت آلبوم های قشنگتون-فریدون آسرایی، رضا یزدانی و حالا بهرام رادان-خسته نباشید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:52

بهرام رادانی که شما می گید، همونیه که من فکر می کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جماعت خوانندگی یه هنره. مثل نقاشی و خطاطی و کنده کاری و معرق. کار هر کسی نیست! چرا به سطح موسیقیمون رحم نمی کنیم؟!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دوست دارم با هنرمند کار کنم | موسیقی ما