برنامه یاد بعضی نفرات
 
«آوای خورشید» ۱۲ آلبوم موسیقی تا پایان سال منتشر می‌کند
بابک چمن‌ارا خبر داد؛
«آوای خورشید» ۱۲ آلبوم موسیقی تا پایان سال منتشر می‌کند
موسیقی ما - مدیر موسسه آوای خورشید از انتشار ۱۲ آلبوم جدید تا پایان سال خبر داد و گفت: باید به بازار موسیقی یک شوک وارد کنیم. باید آثاری که به دلایل مختلف نتوانسته‌ایم منتشر کنیم را تا پایان سال وارد بازار کنیم. چمن آرا گفت: انتشار این آثار را از اویل دی ماه آغاز خواهم کرد و جزییات این آلبوم‌ها به زودی تشریح می‌شود.

وی درباره هدف از انتشار این تعداد آثار در یک بازهٔ زمانی سه ماهه گفت: در وهلهٔ نخست به اجبار باید آثاری که در این مدت به‌دلیل شرایط نامساعد بازار و ایام محرم نتوانسته‌ام، منتشر کنم را به بازار عرضه کنم تا در سال ۹۱ به مشکلی برنخورم.

چمن آرا با تاکید بر این موضوع که وضعیت نشر موسیقی از آبان ماه به بعد خاطرنشان کرد: همچنین بعداز انتشار آلبوم‌های محمدرضا و همایون شجریان و سالار عقیلی؛ بازار جان تازه‌ای گرفت اما هم‌اکنون دوباره به رکود برگشته‌ایم.

مدیر انتشارات آوای خورشید با اشاره به این موضوع که اگر من می‌خواهم ۱۲ اثر تا پایان سال منتشر کنم، دلیل بر اینکه اوضاع خوب و اینکه حالمان خوب است، نیست، اظهار داشت: وضعیت نشر موسیقی سال به سال بد‌تر می‌شود و علاقمندان؛ آثار را بیشتر از طریق دانلود یا کپی‌های غیرمجاز تهیه می‌کنند.

چمن آرا از تولد ۵۸ سالگی فروشگاه بتهوون نیز خبر داد و گفت: فردا پنج شنبه (۲۴ آذر) ساعت ۱۶ تا ۲۰ مراسمی به مناسبت تولد فروشگاه بتهوون با حضور علاقمندان و هنرمندان برگزار می‌شود.
منبع: 
ایلنا
تاریخ انتشار : شنبه 26 آذر 1390 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «آوای خورشید» ۱۲ آلبوم موسیقی تا پایان سال منتشر می‌کند | موسیقی ما