برنامه یاد بعضی نفرات
 
آلبومی مشترک از کیوان ساکت و شهرام ناظری
به زودی منتشر می‌شود؛
آلبومی مشترک از کیوان ساکت و شهرام ناظری
موسیقی ما- لی‌لا رضایی: کیوان ساکت از انتشار آلبومی با همکاری شهرام ناظری خبر داد و در این رابطه به سایت موسیقی ما گفت: در حالی قرار است این اتفاق بیافتد که کتاب دوم من با عنوان «بیایید تار و سه تار بنوازیم» در دست انتشار بوده و به زودی به بازار می‌آید.

وی در ادامه گفت: آلبومی که با مشارکت شهرام ناظری کار می‌کنم، شامل مجموعه فعالیت‌های من بر روی اشعار فردوسی و تابلوی‌های شاهنامه است. آهنگهایی که بر روی این کار‌ها ساخته‌ام، مجموعه‌ای را شامل می‌شود که قرار است با صدای شهرام ناظری منشر شود.

به گفته وی، این اولین همکاری وی با شهرام ناظری است که در قالب یک آلبوم منتشر خواهد شد. وی در خصوص فعالیت‌های دیگر مشترک خود با شهرام ناظری گفت: پیش از این نیز با این خواننده همکاری داشته‌ام اما نه به صورت یک آلبوم مستقل. یکی از این مشارکت‌ها در یک کنسرت بود که من به عنوان سولیست حضور داشتم و دیگری کنسرتی بود که با پرویز مشکاتیان برگزار کردیم و برای بزرگداشت مرحوم تختی بود.

وی ادامه داد: آلبوم مشترک ما، روی ۵ تابلو از قصه‌های شاهنامه کار شده که توسط من آهنگسازی و تنظیم شده است. ساخت و تنظیم تمامی قطعات را در واقع خودم انجام داده‌ام و قرار است ضبط آن را به زودی آغاز کنیم.
ساکت همچنین گفت: ساز من با صدای آقای ناظری منجر به یک ترکیب خوب از صدا‌ها شده که تا به حال در ایران نبوده و اجرا نشده است. در این آلبوم ضمن ساختار موسیقیایی که دارد، به مقوله نقالی، شاهنامه خوانی و نیز دکلمه که توسط خود آقای ناظری خواهد بود، پرداخته‌ایم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برای ان آلبوم هنوز نامی انتخاب نشده به خبرنگار سایت موسیقی ما گفت: دوست دارم نام آن را با مشورت آقای ناظری انتخاب کنم. چون قطعات آن از شاهنامه است احتمالا نامی که برای آن اتنخاب می‌کنیم، نامی متناسب با داستان‌های شاهنامه خواهد بود.

این نوازنده تار و سه تار، در ادامه در مورد نحوه انتشار آن گفت: هنوز با هیچ شرکتی وارد بحث و گفت‌و‌گو نشده‌ایم، ولی به احتمال زیاد آن را خودمان تهیه می‌کنیم و به بازار می‌فرستیم. ساکت ادامه داد: در این آلبوم اصلا از بداهه نوازی استفاده نخواهد شد.

قطعاتی مثل رد شدن سیاوش از آتش، سه پرده نبرد رستم وسهراب و یک پرده نصیحت آمیز را ساخته‌ام که آقای ناظری اجرایشان خواهد کرد.

گفتنی است که این آلبوم همراه با ارکستر بزرگ که به احتمال بسیار زیاد، ارکس‌تر سمفونیک است، ضبط خواهد شد. طبق گفته‌های کیوان ساکت، قرار است تا پایان سال جاری این آلبوم وارد بازار موسیقی شود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 21 آبان 1390 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:51

آلبومی که هنوز ضبط نشده. نامش، تهیه کننده اش و حتی ارکستر آن(به احتمال زیاد ارکستر سمفونیک!!) معلوم نیست... چطور به زودی منتشر می شود؟؟!!!

طی شدن مراحل ضبط یک آلبوم آن هم با این حجم (احتمالا ارکستر سمفونیک) که اگر از همین امروز هم استارت کار را بزنند، دست کم شش ماه آینده میکس و مسترینگ نهاییش آماده می شود. آنچه امروز معمول است مجوز دست کم 3ماه و انتشار 3 ماه طول میکشد...
یعنی به نظر شما اگر کاری دست کم 1 سال آینده منتشر شود، باید برای آن تیتر "بزودی" نوشت؟

حالا هم که سال جاری دارد تمام می شود... یک تماس با آقای ساکت بگیرید ببینید کار در چه مرحله ای است؟!! خبرش را هم بگذارید روی سایت
ممنون

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبومی مشترک از کیوان ساکت و شهرام ناظری | موسیقی ما