برنامه یاد بعضی نفرات
 
نیما وارسته برای سه آلبوم پاپ آهنگ می‌سازد
«حس 2» و «زیر بارون 2» منتشر می‌شوند؛
نیما وارسته برای سه آلبوم پاپ آهنگ می‌سازد
موسیقی ما - لی لا رضایی: نیما وارسته برای سه آلبوم پاپ آهنگسازی می کند.وی با اعلام این خبر  گفت: آلبوم اول که در دست ساخت دارم مربوط است به ثمین وطندوست ،فرزند خواننده کلاسیک ایران رشید وطن دوست که قرار است خود ایشان نیز در این آلبوم همراه با پسرشان بخوانند.

به گفته وارسته، این آلبوم به نیمه راه رسیده و تمامی آهنگهای آن را خود او ساخته و تنظیم کرده است.وی در ادامه در خصوص آلبوم فوق گفت: عنوان این آلبوم هنوز مشخص نشده است اما به حتم می توانم بگویم که یکی از آلبوم های خوب و تاثیرگذار پاپ خواهد بود. ترانه های این آلبوم را روزبه بمانی و علی حسین زاده سروده اند.

آلبوم "حس ۲" با صدای پیام صالحی عنوان آلبوم دیگر از ساخته های این آهنگساز است . وی در این باره معتقد است: در این آلبوم سعی کرده ام سبک کاری پیام را تغییر دهم. چنین چیزی صرفا برای این است که ما با آلبوم قبلی پیام، مخاطب شناسی کرده و توانستیم بفهمیم که مخاطبان آلبوم "حس" از کدامیک از قطعات بیشتر خوششان امده و توانسته اند با آنها ارتباط برقرار کنند.

در آلبوم "حس ۱"ما از همه جور آهنگ و با هر فضایی استفاده کردیم تا نبض مخاطب دستمان بیاید و بدانیم کدام قسمت بیشتر جواب می دهد.

وارسته در ادامه گفت:تصمیم گرفته ایم در این آلبوم جدید اصلا اسلو کار نکنیم. چرا که قطعات ریتمیک تر موثرتر و پرطرفدارتر بوده اند.

"زیربارون۲" عنوان آلبوم دیگر این آهنگساز است که خوانندگی آن را سهراب پاکزاد و امیر طبری به عهده دارند.ترانه های آن را نیز سهراب پاکزاد سروده است.

وارسته در ادامه گفت: تمامی قطعات این آلبوم را نیز خود من ساخته و تنظیم کرده ام. با توجه به اینکه آلبوم "زیربارون۱" با استقبال خوبی از جانب مخاطبان مواجه شد، توقع از این آلبوم بالاست و کار را برای من سخت تر کرده است.به اعتقاد من این آلبوم بهترین کار من است.

سه آلبوم فوق قرار است به زودی ساخت خود را به پایان رسانده و وارد بازار موسیقی شود.
منبع: 
فرهنگخانه
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 دی 1389 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

سلام
خسته نباشید اقای وارسته...با با ایول...با ارزوی موفقیت برای هر 3 البوم...موفق باشید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

kash ma ham azin poooola dashtimooooooooooo bashoma karmikardimm

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

اولا سلام
بعدشم آقای وارسته تنظیماش یه جورین،اصلا حال نمیکنم ولی تو کیفیت میکس ومسترینگ کاراش استاده و تمام کاراشون از این حیص از کیفیتد فوق العاده ای برخورداره
آلبوم پارسال زیر بارون و امسال حس خیلی ضعیف بودن و هر کاری کردم نتونستم باهاشون کنار بیام
آخه اگه اینا ترانه سرا باشن ترانه سرا باید چی باشه! آهنگ سازیم که در حد دسته یکه ایران،تنظیم بدک نیست،یعنی از این بهتر میشه باشه اما فضای کار همینو میطلبه و لی صدا برداری و میکس و منستر که توضیح دادم حرف نداره.

در ضمن

محسن چاوشی در مورد تراک چهار دیواری و میکس مسترینگ یه شاخه نیلوفر به سوال من جواب دادن که میتونید تو وبلاگم بخونید(کاملا اختصاصی)،الته همه چیز در مورد آلبوم حریص و 13 و عکس جدید که خیلی هم زیباست رو اونجا میتونید بخونید و دببینید…

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

نیما وارسته یکی از بهترین تنظیم کننده های ایرانه که خیلی خوب میشه اگه محسن چاووشی به وارسته این افتخار بزرگ رو بده که بزاره چند تا از اهنگاشو تنظیم کنه.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

به نظر من خیلی ضعیف هستش همه ی آهنگها مثل هم دیگه و اصلا ایده نداره....ضعیف....

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

وارسته هم بیکاره فکر کنم نشسته خونه واسه خودش آهنگ میساازه . این آلبوما هم که همش یا 2 شد یا 3 . یاده فیلم سینمایی میفته آدم . حس 2 . کما 3 . زیر بارون 4 . بالای بارون 5

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

خواهش میکنم بی انصافی نکنید....توی ایران اقای وارسته بی نظیره...کارهاشون عالیه...تنها کسی که اسمش ضامن موفقیت یه البوم...پس بی انصافی نکنید...فکر نکنم سبک اقای وارسته به اقای چاووشی بخوره...تا این افتخار نصیب اقای چاووشی بشه...امیدوارم موفق باشید

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

کاش اسم آلبوم ها عوض میشد!آخه یعنی چی هی 3،2،1،....؟!!!

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:44

سلام .البوم حس یکی از ضعیف ترین البوم های پخش شده سال 89 بود .خسته کننده بود .بهتره پیام صالحی با آریان ادامه بده چون این آلبومش افتضاح بود .مسخرست که میخواد حس 2 رو هم منتشر کنه .پول زیادی نتیجش همینه دیگه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نیما وارسته برای سه آلبوم پاپ آهنگ می‌سازد | موسیقی ما