برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت حسام‌الدین سراج در کیش برگزار می‌شود
با حمایت مؤسسه فرهنگی اکو؛
کنسرت حسام‌الدین سراج در کیش برگزار می‌شود
موسیقی ما - همزمان با افتتاح دفتر نمایندگی مؤسسه فرهنگی اکو در کیش کنسرت موسیقی سنتی گروه «بیدل» به خوانندگی حسام‌الدین سراج برگزار در این جزیره برگزار خواهد شد. به گزارش موسیقی ما به نقل از روابط‌عمومی مؤسسه فرهنگی اکو، در پی امضای تفاهم‌نامه گسترش همکاری‌های فرهنگی و هنری بین مؤسسه فرهنگی اکو و سازمان منطقه آزاد کیش، اول مهر ماه کنسرت حسام‌الدین سراج و گروه «بیدل» در جزیره کیش برگزار می‌شود.

رامین کاکاوند، آهنگساز و نوازنده تار؛ شهرام امیرجلالی، نوازنده بربط؛ کوروش بابایی، نوازنده کمانچه؛ داوود ورزیده، نوازنده نی؛ بهرام خانی، نوازنده تار؛ وحید خسروی، نوازنده دف و محمود فرهمند، نوازنده تنبک دیگر اعضای گروه موسیقی «بیدل» هستند که در این کنسرت سیدحسام‌الدین سراج را همراهی می‌کنند.

مؤسسه فرهنگی اکو به زودی دفتر نمایندگی خود را در جزیره کیش راه‌اندازی می‌کند. این مؤسسه اولین سازمان و نهاد بین‌المللی است که در جزیره کیش نمایندگی خواهد داشت. برگزاری کنسرت موسیقی سنتی به خوانندگی حسام‌الدین سراج که همزمان با افتتاح دفتر نمایندگی مؤسسه فرهنگی اکو در کیش برگزار خواهد شد، دومین اقدام فرهنگی و هنری اکو در این جزیره است.

پیش از این نمایش «مقام عاشقی» به کارگردانی محمد حاتمی و هنرمندی کاظم هژیرآزاد و رؤیا نونهالی که درباره زندگی مولانا است با حمایت و تلاش‌های این مؤسسه در جزیره کیش به روی صحنه رفته بود.

کنسرت سیدحسام‌الدین سراج و گروه «بیدل» ساعت 1 بامداد اول مهرماه در تالار بزرگ جزیره کیش واقع در میدان ساحل برگزار می‌شود. علاقمندان می‌توانند بلیت این کنسرت را از کلیه مراکز اقامتی، گردشگری و بازارهای جزیره کیش تهیه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های 07644446951، 09347692412، 09347683778 و 07649319190تماس بگیرند.

منبع: 
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 شهریور 1389 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت حسام‌الدین سراج در کیش برگزار می‌شود | موسیقی ما