برنامه یاد بعضی نفرات
 
اعلام كردند ما با جمعيت زير هزار نفر برنامه اجرا كنيم
مسئول برگزاري كنسرت حسام‌الدين سراج در كرمانشاه:
اعلام كردند ما با جمعيت زير هزار نفر برنامه اجرا كنيم
موسیقی ما - مسئول برگزاري کنسرت موسيقي «حسام الدين‌سراج» در کرمانشاه گفت: متاسفانه موانع و مشکلات زيادي براي اجراي اين کنسرت بوجود آمده است، اما اين برنامه در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

حامد پورجعفري با بيان اينکه همه درآمد حاصل از اين کنسرت در اختيار جمعيت خيريه امام علي (ع) قرار مي‌گيرد و صرف کارهاي خير مي‌شود، ابراز داشت: سازمان مردم نهاد امام علي(ع) يک جمعيت دانشجويي است که تنها با نيت خير اين اقدام را انجام داده است.

وي افزود:حسام الدين سراج خواننده آرمانگرايي است که پايبندي خود را در تمام مراحل به انقلاب و کشور به اثبات رسانده و درست نيست که چنين برخوردي با برنامه‌هاي ايشان بشود.

پورجعفري با اشاره به كنسرت چند روز آينده سراج در كرمانشاه گفت:در ابتدا سالن دو هزار نفري کارگران براي اجراي کنسرت تعيين و حتي بنرهاي تبليغاتي هم با هماهنگي شهرداري در سطح شهر نصب شده بود، اما بعد به ما اعلام کردند که کنسرت بايد با جمعيت زير هزار نفر برگزار شود و به همين خاطر محل برگزاري کنسرت به تالار «انتظار» منتقل شد.

وي ضمن انتقاد از ديد امنيتي مسئولين فرهنگي و فرمانداري کرمانشاه به اجراي اين کنسرت، از حمايت استاندار قدرداني کرد و مدعي شد: متاسفانه فرمانداري شهرستان همه بنرهاي تبليغات ما را از روي داربست‌ها پايين آورده و با کمال تعجب مي‌بينيم که بنرهاي ديگري به جاي آنها نصب کرده است که هيچ ربطي به کنسرت ندارد.

پورجعفري ادامه داد: در حال حاضر به ما اجازه تبليغ نمي‌دهند و حتي با تبليغاتي هم که از طريق SMS و يا توزيع برگه در محلات شلوغ شهر انجام مي‌دهيم، مخالفت مي‌شود.

وي معتقد است:اين گونه مخالفت‌ها راه به جايي نخواهد برد و قطعا کنسرت در روزهاي 18، 19 تيرماه برگزارمي‌شود.

بهرام فاضي معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كرمانشاه نيز در خصوص مسائل مطرح شده تصريح کرد: پيشنهاد برگزاري اين کنسرت با خود ما بوده و الان هم با اجراي آن هيچ مشکلي نداريم.

چندي قبل حسام‌الدين سراج دليل اصلي برگزاري كنسرتش در كرمانشاه را،نرخ بالاي سالن‌هاي اجراي موسيقي در تهران دانست.
منبع: 
ایسنا
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 تیر 1389 - 00:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اعلام كردند ما با جمعيت زير هزار نفر برنامه اجرا كنيم | موسیقی ما