برنامه یاد بعضی نفرات
 
رکورد بازید روزانه سایت موسیقی ما شکسته شد؛ 444510 بازدید در روز
به لطف روز‌های پر رونق موسیقی ایران؛
رکورد بازید روزانه سایت موسیقی ما شکسته شد؛ 444510 بازدید در روز
موسیقی ما- بسيار خرسنديم که حضور گرم و پرشورتان در اين روز‌های پر رونق موسیقی ایران، شادی و نشاطی وصف‌نشدنی آفريد و رکوردی تازه و پر‌وپيمان از بازديد روزانه را برای سايت رسمی «موسيقی ما»، که تازه  تولد 1 سالگی‌اش را جشن گرفته رقم زد.

تمام تلاش‌مان را کرده‌ایم تا در این روز‌های شلوغ موسیقی ایران که هر شب حتی بیشتر از 2 کنسرت خوب در کشور برگزار می‌شود، پوشش کاملی از این برنامه‌ها داشته باشیم و حسن‌ظن و توجه شما را مهر تائیدی بر فعالیت‌های‌مان می‌دانیم.ما را از نظرهای‌تان محروم نکنید و همچنان منتظر اتفاق‌های تازه در «موسیقی ما» باشید که تازه اول راهیم ...

خاطرتان باشد، دفعه پيش گفتيم و نوشتيم که به‌هم‌راه شما کاربران عزيز، قدم در دوره جديدی از فصل ارتباط‌‌ها و رسانه‌های اينترنتی گذاشته‌ايم، درست در لحظه‌هایی که ما را با حضور گرم، پرشور و با نشاط در سايت خودتان، حيرت‌زده کرده‌ايد، گفتيم که ديگر بسيار مطمئن‌تر از گذشته، هم‌راه با شما به پيش می‌رويم و البته امیدواریم که هر لحظه، بيش‌تر و بيش‌تر به هدف‌‌های‌مان نزديک شويم...
 
موسیقی ما
 
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 آذر 1388 - 00:00

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

چرا هیچ خبری از کنسرت فوق العاده آریان تو سایت شما نیست؟ شما اصلا فراگیر کار نمی کنید و اصل عدالت رو رعایت نمی کنید، اون وقت کنسرت روزبه نعمت اللهی گزارش داره ولی یکی مثل گروه آریان جایی نداره اینجا خوشحال می شم بدون که واقعا شما بی طرف هستید یا پول می گیرید تبلیغ می کنین واسه ایناموسیقی ما: کاربر گرامی، ما هیچ تفاوتی برای هنرمندان عزیز قائل نیستیم. مادامی‌که تهیه‌کنندگان و برگزارکنندگان کنسرت‌ها با ما هم‌کاری کنند، اجراهای‌شان را به نحو احسن پوشش می‌دهیم، آن‌چنان که می‌بینید. اما اگر هم‌کاری نکنند، نمی‌توانیم این‌کار را انجام بدهیم. این کنسرت آریان هم گویا آن طور که آقای حسنی از عوامل ترانه‌ی شرقی به ما گفته‌اند، سالن کوچک بوده و نتوانسته‌اند از اهل قلم و اصحاب رسانه، چون همیشه، دعوت به عمل بیاورند و بنابراین ما هم نتوانسته‌ایم آن‌چنان که در شان موسیقی ما و گروه آریان است، این اجرا را پوشش خبری بدهیم.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

خیلی خوشحالیم که چنین سایتی وجود داره ...
ولی به خواسته های مخاطبانتون هم بیشتر توجه کنید ...
مثل عادلانه کردن نظرسنجی های ناعادلانه ی سایت بوسیله ی استخدام نیرو های متخصص ...
درود بر موسیقی ما بهترین سایت اطلاع رسانی موسیقی

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

واقعا این کار عالیتون توی یه سالو میرسونه

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

Salam, mamnoon az shoma azizan be khatere etela resanie khoobetoon. Pas chera gozareshe concerte grouhe ARIAN ro nemizarin? lotfan ax ham ziad bezarin. Moteshakeram :)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

این تعداد بازدید فقط بخاطر طرفدارای رضا صادقیه که هی میان تو سایت آمار بگیرن آلبوم جدیدش اومد یا نه:D
البته امروز بدون اینکه شما تو سایت بزنین همه خبر دار شدن ;)

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

با عرض سلام و خسته نباشید...........
اشکالاتی تو سایت وجود داره که باید رسیدگی بشه...بازدید زیاد شده ولی هنوز آلبوم های که 2 هفته پیش امده هنوز توی لیست نیست(محمد رضا عیوضی)...هر کی هر چقدر دلش بخواد میتونه رای بده.....نظرات خیلی دیرتر نسبت به سابق تایید میشه یا نمیشه........نقد خاصی در مورد آلبومها نمیشهو بیشتر به حاشیه ها پرداخته میشهو...البته اخبار خوب مثل برنامه کنسرت های ماه و گزارش کنسرت ها و پیگیرها در مورد انتشار آلبوم ها قابل تحسین هست....به امید موفقیت هر چه بیشتر سایت......

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

کنسرت فریدون یادتون نره.مرسی.

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

سلام و خسته نباشید خدمت دوستان عزیز در سایت موسیقی ما
فرموده اید هماهنگی ها صورت نگرفته ...
" این کنسرت آریان هم گویا آن طور که آقای حسنی از عوامل ترانه‌ی شرقی به ما گفته‌اند، سالن کوچک بوده و نتوانسته‌اند از اهل قلم و اصحاب رسانه، چون همیشه، دعوت به عمل بیاورند و بنابراین ما هم نتوانسته‌ایم آن‌چنان که در شان موسیقی ما و گروه آریان است، این اجرا را پوشش خبری بدهیم. "

باید خود ترانه شرقی جواب گو باشه . ولی بنده از طرف مجله موسیقی ایرانیان در کنسرت بودم . هیچ مشکلی هم برای عکاسی و اطاع رسانی نداشتم ...
آقای رجب پور و حسنی هم بیشترین کمک را در حق ما کردند !
البته به غیر از ما مجلات و نشریاتی همچون زندگی ایده آل ، همشهری جوان و ... هم بودند که گزارش هایی هم چاپ کرده اند ...

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

واقعا من توي اين سايت هميشه ميومدم و جديدترين اخبار رو ميديدم ولي از اين به بعد پام رو نميذارم چون بد دروغي گفتين . من مدير سايت هاي بست آي آر و دانلودها هستم و ما خودمون رو داريم ميكشيم ، 140000 بازديد در روز ميتونيم داشته باشيم و رتبه سايت در الكسا 42 هست و بازديد روزانه ميانگين 0.3 هستش. بعد شما دروغ گوها 0.15 بازديد الكسا داريد و رتبه تون حتي زير 100 هم نيست بعد ميگين 444000 تا ؟
شرم آوره !
نظرم رو شايد نذاريد رو سايت
ولي بخونين و بدونين كه مردم نفهم نيستن
موفق باشيد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

خیلی خیلی ممنون بابت این همه زحمتی که میکشین و ما رو از اخبار روز مطلع میکنیم. فقط اگه امکان داره یه کم زودتر اعلام کنین که کنسرت ها کی برگذار میشه که ما هم بتونیم خودمونو آماده کینم .

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:37

چرا پست من گذاشته نشود؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رکورد بازید روزانه سایت موسیقی ما شکسته شد؛ 444510 بازدید در روز | موسیقی ما