برنامه یاد بعضی نفرات
 
«پیروز ارجمند» جایگزین «علیرضا پاشایی» می شود
اختصاصی سایت موسیقی ما؛
«پیروز ارجمند» جایگزین «علیرضا پاشایی» در دفتر موسیقی می‌شود
موسیقی ما – بهمن بابازاده: سرانجام پس از گمانه زنی های فراوان، در مورد تغییر و تحولات در راس دفتر موسیقی وزارت ارشاد، صبح امروز شایعاتی مبنی بر روی کار آمدن «پیروز ارجمند» به عنوان مدیر کل جدید دفتر موسیقی وزارت ارشاد در ساختمان دفتر موسیقی دهان به دهان پیچید.

پس از پیگیری های فراوان، خبرنگار «موسیقی ما» توانست صحت خبر را ازز سوی شخص ایشان بگیرد.

«پیروز ارجمند» در گفتگوی با «موسیقی ما» در این باره گفت: «طی جلسه ای که با آقای مرادخانی داشتیم، برنامه های خود را در این زمینه خدمت ایشان ارائه دادیم. من برای این برنامه ها از چند تن از بزرگان و اساتید موسیقی نیز همفکری گرفتم و پس از بررسی این برنامه، مورد تائید جناب مرادخانی قرار گرفت و حالا منتظر حکم ام هستم. توافق نهایی نیز صورت گرفته و در روزهای آینده رسما اعلام خواهد شد.»

مدیریت موسیقی حوزه هنری، آخرین فعالیت رسمی «پیروز ارجمند» در کارنامه کاری اش است.

اطلاعات بعدی متعاقبا اعلام خواهد شد...
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 آبان 1392 - 16:26

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 15 آبان 1392 - 03:49

آقای ارجمند عزیز تبریک پیشاپیش یک علاقمند و دلسوز موسیقی خدمت شما و کلامی چند با شما:

جناب ارجمند عزیز در سالهای گذشته تعدادی از خوانندگان که دست به پخش کلیپهای ماهواره ای از آثار خود زده اند با رایزنیهای بسیار و ایجاد روابط خود رو مجاز کرده و اکنون همگی جزو چند نفر اول موزیک پاپ ما محسوب میشوند. ولی در کنار این افراد تعداد زیاده دیگری هم بوده اند که با داشتن استعداد و هنر واقعی که به واسطه تلاش زیاد بدست آورده بودند ولی بدلیل رعایت قانون نانوشته اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی که هر کس در شبکه های ماهوار ه ای کلیپ داشته باشد در داخل غیر مجاز محسوب میشود دست به چنین کاری نزدند و با صرفه هزینه های بسیار برای تولید آلبوم مجاز و گذشتن از هفت خوان مجوز گیری(خصوصا برای شهرستانیها با تحمل مشقتهای فراوان تر)راه سخته کار مجاز را به سختی پیموده اند.اما امروز از این افراد کمتر نامی هست چرا که خارج از محدوده خطوطه قرمز حرکت نکرده اند و این به این دلیل است که کاره تصویری ارائه نکرده اند و در قبالش امروز هم هیچ جایگاهی در موسیقی ما ندارند و برعکس امروز موسیقی ما در دست کسانی قرار دارد که هر یک دسته کم یک یا چند کلیپ تصویری در شبکه های ماهواره ای خارج منتشر کرده اند و به سبب همین دیده شدن در این شبکه ها هم چهره های شناخته شده ای هستند و هم تمام امکانات خواننده مجاز بودن را را در اختیار دارند.
سخن این که دولت اعتدال باید از ورود افراد جدیدی که در گذشته سابقه پخش کلیپ داشته اند و این روزها به واسطه ورود دولت جدید دوباره فعال شده اند تا جزو مجازها قلمداد شوند و حالا بعد از آن خارج از قانون حرکت کردن به امکانات مجاز شدن هم دست پیدا کنند ایستادگی کند تا حق سایرینی که این همه سال از عمر گرانبها را صرف حرفهای همکاران شما کردند ضایع نشود چرا که مجاز شدن آن افراد ظلم فاحش به دوستانیست که خط قرمزها را رعایت کرده اند و در یک رقابت نابرابر با این گونه افراد قرار گرفته اند.
جناب ارجمند عزیز!
این که دولت شما دولتیست که قرار بر اهمیت به جوانان و هنر دارد کاره پسندیده ای است ولی اگر به چنین افرادی مجوز داده شود حق کسانی که در چهارچوب ها حرکت کرده اند کاملا ضایع میشود چرا که هرگز نخواهند توانست با افراد یاد شده در یک رقابت مساوی قرار گیرند.
اگر قرار بر اعتدال باشد باید اول به همه فرصت ارائه کلیپ تصویری در همان شبکه های خارجی داده شود و بعد همه با هم در کورس مجوز گیری قرار گیرند و گرنه ظلمی در شرف اجرا به بسیاری از جوانانه مستعد پر تلاش و بعضا باسواد روا داشته میشود که هیچ گونه جوان گرایی را توجیح نمیکند جز نابود کردن عمر استعداد و سرمایه های بسیاری که فقط جرمشان حرف شنوی از شما ودوستانتان بوده...

چهارشنبه 15 آبان 1392 - 16:07
جابر عین الهی

دوست عزیز بهتر نیست به جای مجوز ندادن به آنها،به همه حق پخش کلیپ داده شود؟
هم در ماهواره و هم در تلویزیون خودمان.

5.236.191.159
پنجشنبه 16 آبان 1392 - 02:35
avdt

جناب عین الهی عزیز کاملا درست میگید باید همه اجازه نشر کلیپ در تمام شبکه ها رو داشته باشن بعد همه به طور مساوی در کورس رقابت قرار بگیرن.

188.159.218.161

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «پیروز ارجمند» جایگزین «علیرضا پاشایی» در دفتر موسیقی می‌شود | موسیقی ما