برنامه یاد بعضی نفرات
 
آمار مجوزهای صادر شده دفتر موسیقی در سه ماهه سوم سال ۹۸
۳۲۸ کنسرت برگزار و یک‌هزار و ۴۸ تک آهنگ مجوز گرفتند
موسیقی ما - آمار مجوزهای صادر شده دفتر موسیقی در سه ماهه سوم سال ۹۸ برای اجرای صحنه‌ای، آلبوم موسیقی، تک آهنگ، نماهنگ، کتاب گویا، اجرای گروه های خارجی در ایران و تعداد شعرها و ترانه‌های ارسال شده به دفتر موسیقی، اعلام شد.

در توضیح این گزارش آماری آمده است: «با توجه به اینکه مجوز اجرای صحنه‌ای موسیقی در استان‌ها را ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر می‌کنند و در تهران نیز مجوز اجرای صحنه‌ای موسیقی در سالن‌های کمتر از ۵۰۰ نفر ظرفیت را اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران صادر می‌کند، آمار اجراهای صحنه‌ای در استان ها و سالن‌های کمتر از ۵۰۰ نفر ظرفیت تهران در این آمار لحاظ نشده و فقط مجوزهای اجراهای صحنه ای که دفتر موسیقی صادر کرده در آمار آمده است.»

در سه ماهه پاییز امسال ۱۶۵ عنوان اجرای صحنه ای با ۳۲۸ اجرا، ۹۸ آلبوم موسیقی ، یک‌هزار و ۴۸ تک آهنگ، ۳۷ نماهنگ، ۱۳ کتاب گویا و ۱۰ اجرای گروه های خارجی در ایران از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفته‌اند، همچنین در سه ماهه پاییز امسال ۳ هزار و ۶۰۰ پرونده شعر و ترانه در دفتر موسیقی تشکیل شده است. دفتر موسیقی در سه ماهه پاییز  برای ۱۵ شرکت فعال در حوزه موسیقی پروانه فعالیت صادر کرده است.»
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 دی 1398 - 12:56

دیدگاه‌ها

دوشنبه 2 دی 1398 - 15:51

متاسفانه همیشه دنبال ارائه اعداد و ارقام به صورت کلی و به اصطلاح ... هستند ،به کیفیت کارها و کارهای باکیفیت ارزش و اعتباری داده نمی شود....

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ۳۲۸ کنسرت برگزار و یک‌هزار و ۴۸ تک آهنگ مجوز گرفتند | موسیقی ما