برنامه یاد بعضی نفرات
 
سروش سوخته سرايي
باحضور جمع بزرگي از نوازندگان نامي كشور؛
سروش سوخته سرايي آلبوم آكوستيك خود را منتشر مي كند

موسيقي ما- لي لا رضايي: آلبومي با رويكرد 90 درصدي موسيقي آكوستيك آمادگي خود را براي انتشار در بازار موسيقي ايران اعلام كرده كه قرار است در نزديكترين زمان ممكن به دست مخاطبان موسيقي برسد.
سروش سوخته سرایی صاحب اين اثر در گفت و گو با موسيقي ما با بيان اين خبر گفت:
آلبومی را آماده انتشار كرده ام كه ازسال 86 در دست ساخت است و زمان زيادي را صرف توليد آن كرده ام . قرار بر اين است تا اين آلبوم در اولين زمان ممكن به دست مخاطبان برسد.
اين نوازنده در ادامه متذكر شد: آهنگسازی اين آلبوم را كه هنوز عنوان مشخصي ندارد، من وعماد اجلال انجام داده ايم و تمامي تنظيم هاي آن به عهده دوست هنرمندم عماد اجلال است.90 درصد قطعات به صورت آکوستیک ضبط شده كه در اين ضبط هاي زنده جمعی از بهترین نوازنده های ایران حضور داشته و نوازندگي كرده اند.
سوخته سرايي افزود: از اين ميان مي توان به دوستاني همچون علی جعفری پویان(ویلن) ، میثم مروستی (ویلن )، سامان صمیمی ( ويلن)،ما نا کاشیان( ويلن)،
سهراب برهمندی (ویولا )، کریم قربانی(ویلنسل)، عماد اجلال (گیتار اسپانیش و آکوستیک)، سروش سوخته سرایی(گیتار اسپانیش و آکوستیک)، بابک ریاحی پور(گیتار باس)، علی ابهری(گیتار الکتریک)، ایمان جعفری پویان(ساکسیفون)، علیرضا میرآقا(ترومپت)، مهرداد غلامی(فلوت)، بهفر بزرگی(پن فلوت)، مازیار یونسی(هارمونیکا)، سیاوش پورفضلی(تار)، همایون نصیری (پرکاشن ) و ... اشاره كرد. همچنين از يك گروه كر 30 نفره براي اجراي كر قطعات اين آلبوم استفاده كرده ايم كه زيبايي و ظرافت كار را دو چندان كرده است.
وي همچنين خاطر نشان كرد: آلبوم مراحل پاياني خود را طي مي كند و به زودي روانه بازار موسيقي خواهد شد.
سروش سوخته سرايي، متولد 1360 نوازندگي سه تار را از دوران کودکی به صورت خوآموز فراگرفت و در 14 سالگي نيز گيتار را به همين شكل آموخت. سپس نزد كساني همچون شهاب طلوعی و بهمن رشیدی در زمینه گیتار کلاسیک و رشته تخصصی فلامنکو نزد عماد اجلال به فراگيري روي آورد.
از سال 80 در آکادمی استاد زنده یاد محمد نوری به فراگیری فن آواز و علیرضا شفقی نژاد در زمینه سلفژ و صداسازی پرداخت وبه موازات آن دروس آهنگسازی را نزد دکتر احمد محمودی و هارمونی و کنترپوان را نزد هوشنگ استوار آموخت.
مبانی آواز کلاسیک ا نيز از ناربه چولاکیان از ارمنستان و پروفسور بست لاین از هلند، ویجی اپاتیا از اتریش و...... فرا گرفت.
وي از سال 82 به عضویت کر و ارکستر استاد محمد نوری در آمد که همراه با کر نوری که هم اكنون تحت عنوان کر فیلارمونیک ایران است ، رپرتوار های کلاسیک بزرگی همچون رکوئیم موتزارت ، رکوئیم فوره ، مس تاجگذاری و مس گنجشکها از موتزارت ، مس کوچک شبانگاهی ازروسینی ، کارمینا بورانا و قطعات بزرگ و حرفه ای از این قبیل کارها را روی صحنه برد وبیش از 200 اجرا در سالن های معتبر کشور داشته است. در کنار اینها به نوازندگی در گروه های مختلف موسیقی نيزمشغول بوده و مدتی هم به همکاری با گروه ارکستر نوای صلح به رهبری مهدی و جدانی در زمینه رهبری کر این گروه مشغول به کار بود.
وي به زودی کنسرتی را در زمينه موسيقي كلاسيك آماده اجرا خواهد کرد.

منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 خرداد 1392 - 15:13

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سروش سوخته سرايي آلبوم آكوستيك خود را منتشر مي كند | موسیقی ما