برنامه یاد بعضی نفرات
 
گفت و گو با كيوان ساكت
کیوان ساکت در گفت‌و‌گو با سایت موسیقی ما خبر داد:
کتاب «سبکبال» و آلبوم «کی می‌رسد باران» منتشر می‌شوند
موسیقی ما - لی‌لا رضایی: کیوان ساکت از انتشار جدید‌ترین اثر خود در قالب کتاب خبر داد.کیوان ساکت در گفت‌و‌گو با موسیقی ما با اعلام اینکه این بار نیز علاوه بر آثار صوتی کتاب خود را روانه بازار موسیقی می‌کند، گفت: جدید‌ترین کاری که در دست انجام دارم تدوین و نت نویسی یکی از کتاب‌هایم است که قرار است این هفته منتشر شده و روانه بازار موسیقی شود.

این آهنگساز ادامه داد: کتاب جدید در واقع بازانتشار کتاب «سبکبال» است که پیش از این منتشر شده بود اما در چاپ جدید، با ویرایش کامل، و نت نویسی جدید همراه است که به دوزبان فارسی و انگلیسی نگاشته شده است. این کتاب حاوی مجموعه ردیف‌های من است که از ردیف‌های افشاری و تمرینات افشاری، ضربی‌های افشاری و... با روایت و از دیدگاه خودمن به نگارش در آمده است و از این هفته به دست علاقه مندان خواهد رسید.

وی افزود: در این کتاب علاوه بر موارد ذکرشده، درباره ابوعطا، کردبیات و بیات ترک و گام‌هایشان توضیحات لازم داده شده است و همین طور که به تدریس آن‌ها پرداخته‌ام، نمونه‌هایی را نیز معرفی کرده‌ام.

ساکت که آلبومی را نیز در دست ساخت دارد، درباره آن اظهار داشت: عنوان این آلبوم «کی می‌رسد باران» است که تا اواخر این ماه منتشر می‌شود و اگر موفق به انتشار آن در این ماه نشدیم، انتشار آن به اواسط ماه آینده موکول خواهد شد.

این نوازنده تار همچنین از جزییات دیگر آلبوم گفت: آهنگسازی این آلبوم را من به تنهایی انجام داده‌ام و نوازندگی تار و سه تار آن را نیز خود به عهده داشته‌ام. خواننده آن نیز سینا سرلک است و تمامی اشعار آن از سروده‌های هرمز ناصر شریفی است. قطعات آلبوم «کی می‌رسد باران» در دستگاههای همایون، دشتی، شور، همایون و بیداد ساخته و اجرا شده‌اند.

گفتنی است آلبوم «کی می‌رسد باران» به هزینه شخصی کیوان ساکت تولید شده و از سوی شرکت «رهگذر هفت اقلیم» منتشر و روانه بازار موسیقی می‌شود.
منبع: 
اختصاصي موسيقي ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 تیر 1392 - 09:42

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کتاب «سبکبال» و آلبوم «کی می‌رسد باران» منتشر می‌شوند | موسیقی ما