برنامه یاد بعضی نفرات
 
مجوز انتشار  «رومی 3» با قطعاتی متفاوت تر از قبلی ها صادر شد
پدرام درخشانی خبر داد:
مجوز انتشار «رومی 3» با قطعاتی متفاوت تر از قبلی ها صادر شد
موسیقی ما- لی لا رضایی: آلبوم موسیقی «رومی» که از مدت ها پیش ساخت خود را آغاز کرده بود، با طی کردن این مرحله ، وارد مرحله جدیدتری از پروسه تولید خود شد و طی آن توانست مجوز انتشار خود را از مرکز موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کند.

پدرام درخشانی در این باره اظهار داشت: این آلبوم شامل جدیدترین کارهای من بوده و هم اکنون در مرحله طراحی و پیش انتشار به سر می برد.

به گفته این نوازنده سنتور و آهنگساز کلیه امتیاز این آلبوم متعلق به وی وامیرحسین طباطبایی است و برای پخش آن هنوز باشرکت خاصی قرارداد نبسته است.

سرپرست گروه موسيقي رومي افزود: ساخت این آلبوم یک سال زمان برده است، بنابراین عجله ای برای پخش آن نداریم و قصدمان این است تا به بهترین شکل ممکن آن را منتشر و راهی بازار موسیقی کنیم. چون تبلیغات بسیاری را در برنامه خود داریم که بخش مهمی از پروسه تولید اين اثر به شمار می رود.

گفتنی است که بر خلاف آلبوم های یک و دوی گروه رومی، آلبوم رومی 3 به سمت موسیقی پاپ گرایش بیشتری دارد و عامه پسندتر است. ولی امضای این آهنگساز که تمامی قطعات این آلبوم را خود ساخته و تنظیم کرده است، مانند آلبوم های دیگر پای این اثر نیز هست.

این آلبوم چندین خواننده دارد که به اجرای هر یک از قطعات کلاسیک و پاپ پرداخته اند. همچنین قطعات بی کلام نیز در این آلبوم مشهود است.

اشعار شاعران بزرگی همچون سعدی، مولانا و هوشنگ ابتهاج و... در این آلبوم استفاده شده است.

«زندگی زيباست»، «قصه من»، «یک روز شیدایی» ،« ابیانه »و ...عنوان قطعات آلبوم «رومی ۳ » هستند .

گفته می شود ؛ تنوع سازها در این آلبوم بسیار زیاد است. در هر قطعه‌ای سازها براساس شعر و نوع موسیقی انتخاب و تعیین می‌شوند و طبق قرارهای قبلی در فصل پاییز شاهد این آلبوم خواهیم بود.

درخشانی که یکی از اعضای گروه افشارستان را نیز در کنسرت های اخیر تشکیل می دهد، در پایان صحبت های خود گفت: با گروه افشارستان تا دو هفته دیگر روی سن می روم و به اجرای سه قطعه می پردازم که عنوان آن ها « ذوزنقه» و «شب سرخ» از کارهای خودم و «سبلان» از کارهای میلاد درخشانی برادرم است .

وی تاکید کرد: این اجرای افشارستان صد در صد بهتر از اجراهای قبلی این گروه بوده و خاطره انگیز تر از قبل برای مردم علاقه مند به اجرا خواهيم پرداخت.

پدرام درخشانی که در زمینه موسیقی تلفیقی فعالیت می کند، سال ۷۵‬به همراه 4 نفر از دوستان خود از جمله رامين بهنا نخستین گروه تلفيقي آویژه، تاسیس کرد .

بعد ها در سال 1381باپیوستن به گروه رومی دو آلبوم ، «رومی یک» و «رومی دو» را روانه بازار کرد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 تیر 1391 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:58

سرکار خانم رضایی

تا آنجایی که من به یاد دارم گروه آویژه آقای رامین بهنا تاسیس کرده اندبرای اثبات این ادعا میتوان به نشریات آنزمان رجوع کرد

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:58

برادر عزیز
پدرام درخشانی به همراه رامین بهنا این گروه آویژه رو تاسیس کرد یعنی ایده از هر دو بوده بعداً رضا آبایی و بابک ریاحی پور هم به گروه اضافه شدن. منتها آقای بهنا به عنوان سرپرست گروه شناخته شدن

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مجوز انتشار «رومی 3» با قطعاتی متفاوت تر از قبلی ها صادر شد | موسیقی ما