برنامه یاد بعضی نفرات
 
رونمایی از سمفونی صلح
رییس جمهور سمفوني انقلاب را رونمايي كرد
رونمایی از سمفونی صلح
موسیقی ما- در سومين روز از دهه مبارك فجر وهمزمان با شب ولادت امام موسي كاظم (ع)، احمدي نژاد رئيس جمهور با حضور در تالار وحدت ،از سمفوني انقلاب اسلامي به رهبري و آهنگسازي مجيد انتظامي رونمايي كرد.
بنابراین گزارش و به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل بنيادرودكي، در اين مراسم كه در چهاردهمين روزبهمن ماه و از ساعت 19 ، با حضور محمود احمدي‌نژاد رييس جهمور، محمد حسين صفار هرندي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و جمعي از مقامات لشگري و كشوري در تالار وحدت برگزار شد،مراسم با تلاوت آياتي از قرآن مجيد آغاز و سپس سرود جمهوري اسلامي ايران توسط گروه كر دفتر موسيقي نواخته شد.
سپس زارع رييس ستاد مركزي دهه فجر به بيان گزارشي از روند شكل‌گيري سمفوني انقلاب اسلامي پرداخت، در ادامه اين مراسم صفار هرندي وزير فرهنگ وارشاد اسلامي، سمفوني انقلاب اسلامي را يك دستاورد بزرگ انقلاب برشمرد و از حمايت‌هاي بي‌دريغ رييس جمهور در خلق آثار فاخر هنري تشكر نمود و سپس با حضور رئيس جمهور ، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي و مجيد انتظامي از سمفوني انقلاب اسلامي رونمايي شد.
منبع: 
فارس
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 بهمن 1387 - 00:00

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 15 اسفند 1391 - 17:34

مثل همیشه عالی بود استاد انتظامی همه رو به وجد آورد با تمام وجود این سمفونی رو رهبری کرد من از همین جا دست این هنرمند را میبوسم ای کاش فیلم این سمفونی بصورت سی دی وارد بازار شود تا کسانی که این سمفونی رو ندیدن حتما از این طریق مشاهده کنند.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رونمایی از سمفونی صلح | موسیقی ما