برنامه یاد بعضی نفرات
 
به‌خاطرِ هم نوایی با مردم زلزله زده خوی
وحید تاج کنسرت‌های خود را در شهرستان‌ها آغاز کرد
موسیقی ما- اولین کنسرت وحید تاج از سری کنسرت‌های هم نوایی با مردم زلزله زده خوی در کرمان شانزدهم خرداد ماه با استقبال علاقه‌مندان برگزار شد. این کنسرت امروز و فردا در شهرهای رفسنجان و مس سرچشمه ادامه خواهد داشت. شهرهای تبریز و خوی و ارومیه و اردبیل مقصد بعدی اجرای کنسرت هم نوا با مردم خوی خواهند بود.

 ایسنا گزارش داده است که این خواننده اعلام کرد قرار بود این  کنسرت‌ها در راستای هم نوایی با دردها ورنج‌های مردم زلزله زده خوی قبل از عید نوروز انجام شود که با توجه به شرایط و عللی با تاخیر انجام شد.

قطعه با تو می روم با شعر هوشنگ ابتهاج با آهنگسازی بهمن فریادرس به‌عنوان نخستین تصنیف با استقبال علاقمندان اجرا شد و آواز سخن عشق تو بی آنکه بر آید به زبانم  با شعر سعدی در ادامه اجرا شد؛ همچنین قطعه آواز دشتی خبر از ما ببر به مادر پیر نیز جزو قطعه‌های اجرا شده در این کنسرت بود.

اجرای قطعه مراعاشق  از استاد مشکاتیان و قطعه رفتم در میخانه از اجرهای قدیمی استاد شجریان توسط وحید تاج و گروهش اجرا  و دو نوازی و گفت و گوی تار و تمبک نیز توسط بهزاد رواقی و حمید قنبری اجرا شد. در ادامه آواز وحید تاج در نوا و نهفت به اوج رسید همچنین تصنیف ایران من لختی بمان با شعری از حسین منزوی نیز اجرا شد.

با درخواست مکرر علاقمندان قطعه مرغ سحر با یادی از استاد محمدرضا شجریان  با همراهی و اشک علاقه‌مندان توسط وحید تاج در سالن ذغالسنگ کرمان اجرا شد.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 خرداد 1402 - 11:07

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود وحید تاج کنسرت‌های خود را در شهرستان‌ها آغاز کرد | موسیقی ما