برنامه یاد بعضی نفرات
 
توسط احمد جهانگرد
کارگاه آموزشی «فیزیک صوت» برگزار می‌شود
موسیقی ما- «شایا اسدی» از برگزاری کارگاه آموزشی «فیزیک صوت» در شهریور ماه سال جاری خبر داد. این دوره شامل آشنایی و درک مفاهیم پایه ای در فیزیک صوت مثل فرکانس، طول موج، ماهیت امواج صوتی و... به ساده ترین و مفهومی ترین روش ممکن بدون احتیاج به پیش نیازهای خاص ریاضی و فیزیک است.

شایا اسدی موسیقیدان و مدیر آکادمی شایا اسدی از برگزاری ورکشاپ «فیزیک صوت» خبر داد و گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای برگزاری این ورکشاپ هستیم که قرار است تا پایان شهریور ماه سال جاری توسط «احمد جهانگرد» برگزار شود. درس «فیزیک صوت» درس مهمی برای هنرجویان است که در این ورکشاپ هم درباره فیزیک و هم درباره موسیقی صحبت می شود.

اسدی در ادامه بیان کرد: در این درس تعدادی از معلم ها بیشتر تمایل به ورود به شاخه فیزیک دارند و بخشی دیگر بیشتر تمایل به ورود مطلق به شاخه موسیقی دارند؛ ولی هدف ما این است که در این کارگاه آموزشی تلفیق این دو مورد به یک اندازه آموزش داده شود. تحلیل به همراه آزمایش‌های صوتی برای مفاهیمی چون رزونانس، ارتعاش واداشته و تحلیل نحوه رزونانس در سازها و تولید صدا توسط آنها و پرداختن به خصوصیات مهم صوت مانند شدت، ارتفاع، طنین و چند پدیده مهم صوتی و شناخت شنوایی انسان است.
 
وی افزود: «بهترین بهره از این کارگاه آموزشی نحوه صحیح پروسه کردن صداهای پیرامونی و موسیقایی و درک بهتر شنیدن است. این هنرمند در پایان گفت: این کارگاه شامل پنج جلسه دو ساعته است که آموزش این ورکشاپ توسط احمد جهانگرد انجام می شود که ایشان مهندس الکترونیک شاخه صدا و تصویر و موسیقیدان هستند و سال ها تجربه تدریس «فیزیک صوت» در دانشگاه موسیقی را دارند.»
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهریور 1400 - 13:14

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کارگاه آموزشی «فیزیک صوت» برگزار می‌شود | موسیقی ما