برنامه یاد بعضی نفرات
 
نیوش, کنسرت, فرهنگسرای نیاوران,
کنسرت گروه نیوش 22 آبان در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود
راک با سه‌تار الکتریک
گروه راک/تلفیقی فعال نیوش که در یک سال گذشته چندین کنسرت برگزار کرده و آلبوم «خواهم گفت!» را منتشر کرده، حالا دوباره در فرهنگسرای نیاوران به دیدار هوادارانش می‌رود. نیوش قرار است قطعاتی از آلبوم «کینه» و «خواهم گفت!» را کنسرت پیش رو اجرا کند.
گروه موسیقی نیوش از سال 1388 فعالیت‌های حرفه‌ای خود را آغاز کرد. این گروه تلاش می‌کند تا با ارائه بیانی نو و استفاده از ریتم‌های کمتر استفاده شده و تجربه رنگ‌بندی‌های مختلف در سازبندی ارکستر و همچنین با بکارگیری سازهای ایرانی و الکترونیک، تلفیقی میان موسیقی ایرانی با موسیقی راک ایجاد کند. نیوش در ساخت آثارش در کنار اشعار مولانا از شعر شاعران معاصر همچون عماد خراسانی، گروس عبدالملکیان، حافظ ایمانی، غزل آزاد و علی‌اکبر یاغی‌تبارو ... استفاده کرده است. کارهای این گروه در زیرشاخه‌های موسیقی راک از پراگرسیو تا سافت راک و تلفیقی دسته بندی می‌شود.
آرش قهرمانلو (همخوان، خطاط و سرپرست گروه)، سروش قهرمانلو (خواننده و نوازنده سه‌تار و سه‌تار افکت)، کیکاووس مختاری (رهبر ارکستر، تنظیم‌کننده، نوازنده پیانو و هارپچی و سینتی سایزر)، اعضای اصلی گروه موسیقی نیوش را تشکیل می‌دهند و دیگر سازها با نوازندگی اعضای مهمان خواهد بود. همچنین اجرای برخی قطعات با پرفورمنس همراه خواهد بود.
سروش قهرمانلو سرپرست گروه نیوش در رابطه با اجراهای اخیر این گروه چنین می‌گوید: «بعد از کنسرت بهارمان در تهران ما سعی کردیم به شهرهای مختلف سفر کنیم. به بیست شهر سفر و برای هوادارانمان موسیقی اجرا کردیم. پس از آن برای اجرا زنده در تهران هم دوباره تقاضای زیادی از ما شد که ما هم توانستیم روز 22 آبان را که در تقویم کاری فرهنگسرای نیاوران خالی بود به کنسرت جدیدمان اختصاص دهیم.»
قطعاتی که قرار است در کنسرت نیوش اجرا شود عبارتند از: انار، ادامه بدهد، خواهم گفت، می ناب، شبزده، صدای قلب، نبض، در ابتدا کلمه بود (همنوازی قلم‌نی و هارپجی و سه‌تار الکتریک)، ع و ش و ق، هم مستیم و هم قلاش، کینه، اجبار، شهریار جان. لازم به ذکر است علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت lyft.ir اقدام به خرید بلیت نمایند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 آبان 1398 - 15:49

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود راک با سه‌تار الکتریک | موسیقی ما