برنامه یاد بعضی نفرات
 
به منظور افزایش کیفیت آموزش ­های هنری و ارتقای فعالیت‌­های تخصصی آموزش موسیقی
دفتر آموزش و انجمن موسیقی ایران تفاهم نامه همکاری امضا کردند
موسیقی ما -  تفاهمنامهی همکاری «دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری وزارت ارشاد» و «انجمن موسیقی ایران»  به امضا رسید. این تفاهم‌نامه با استناد بند الف ماده 7 مصوبه 477 شورای عالی انقلاب فرهنگی و به منظور افزایش کیفیت آموزشهای هنری، ایجاد مشارکت و بهرهگیری از توانایی‌های علمی، هنری، آموزشی و تحقیقاتی انجمن‌های تخصصی در ارتقای فعالیتهای تخصصی آموزش موسیقی منعقد شده است.
 
استانداردسازی و ارتقای سطح دانش مدیران مسئول و مربیان  آموزشگاههای آزاد موسیقی، امکانسنجی و آمایش سرزمینی آموزش موسیقی همچنین مکانیزهکردن فعالیتها و ایجاد یک سامانه واحد الکترونیکی، ارزش‌یابی مستمر دستاوردهای آموزشی آموزشگاه‌های آزاد موسیقی کشور از اهداف این تفاهم‌نامه است. 
 
به منظور برنامه‌ریزی و اجرای مفاد این تفاهم‌نامه، کمیتهای تخصصی و هنری متشکل از 5 نفر که  دو نفر نماینده از دفترآموزش  و دو نفر نماینده از انجمن موسیقی ایران  و یک نفر نماینده به انتخاب دفتر آموزش از بین مدیران مسئول آموزشگاه­های آزاد موسیقی تشکیل خواهد شد .  
 
تدوین شیوه نامه‌ها و دستورالعملهای اجرایی در موضوع تفاهم نامه و بررسی مفاد و تایید هر یک از قراردادهای اجرایی در موضوع تفاهم نامه همچنین برنامه­ریزی و نظارت بر اجرای اهداف تفاهم نامه در اجرای تصمیمات مشترک از وظایف این کمیته است.
 
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 خرداد 1398 - 15:27

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دفتر آموزش و انجمن موسیقی ایران تفاهم نامه همکاری امضا کردند | موسیقی ما