برنامه یاد بعضی نفرات
 
اختصاص ارز دولتی نیاز حوزه هنر است
کیوان ساکت: باید بالاترین بودجه به فرهنگ و هنر اختصاص یابد
موسیقی ما - «كیوان ساكت» معتقد است برای نجات جامعه از بسیاری مشکلات، باید بالاترین بودجه به بخش فرهنگ و هنر اختصاص یابد.

او می‌گوید: «به نظر من بالاترین بودجه باید به بخش فرهنگ و هنر اختصاص یابد؛ زیرا هنر می‌تواند جامعه را از بسیاری از مشكلات نجات دهد. هنر باید همیشه در جریان باشد پس با بودجه مناسب می‌توانیم این كار را انجام دهیم و هر سال باید افزایش یابد. هنرمندان و هنر همیشه مظلوم واقع شده‌اند در حالی‌كه مهم‌ترین حوزه هر جامعه‌ای هنر است و باید به آن بها داده شود.»

این نوازنده همچنین گفت: «زمانی‌كه شرایط اجتماعی به گونه‌ای می‌شود كه ناامیدی بیداد می‌كند، می‌توانیم به كمك هنر مردم را امیدوار سازیم. همچنین برگزاری كنسرت‌های خیابانی راه خوبی است تا مردم برای چند ساعت هم كه شده حال و هوای‌شان عوض شود. در شرایط بحراتی نباید بودجه فرهنگ و هنر كم شود زیرا این حوزه نیاز به كمك بیشتر دارد نه اینكه همان بودجه اندك قطع یا كمتر شود. ایران نیازمند نشان دادن چهره واقعی خود به جامعه جهانی است ولی فقط به كمك فعالیت های فرهنگی و هنری میسر می شود و ما به كمك موسیقی و هنرهای دیگر می توانیم نشان دهیم كه چه فرهنگ غنی و پر باری داریم.»

كیوان ساكت، با اشاره به درخواست سید مجتبی حسینی معاون هنری برای اختصاص ارز دولتی به حوزه هنر بیان كرد: «ارز دولتی به فعالیت های هنری تعلق نمی‌گیرد و باعث می‌شود فعالیت‌های هنری كاهش یابد. این موضوع ضربه‌های جبران‌ناپذیری به فرهنگ و هنر زده است. زمانی‌كه هر كشوری دچار بحران می‌شود مهم‌ترین كار این است كه به فرهنگ و هنر توجه شود؛ زیرا این حوزه به حل بحران های اجتماعی كمك می‌كند. مسئولین باید تدبیری بیندیشند تا ارز دولتی به فعالیت‌های هنری اختصاص یابد.»
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 آذر 1397 - 15:59

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 20 آذر 1397 - 10:05

معلومه لفت و لیس های دولت قبل خیلی به دهنت مزه کرده اقای ساکت

یکشنبه 25 آذر 1397 - 05:31

بار ها نظری نوشته ام و بنا بر سلیقه ی شخصی خودتان آن را انعکاس نداده اید اگر تحمل نظرات مخاطبین را ندارید این بخش را غیر فعال کنید.
وقتی بخش نظر رو فعال کرده اید یعنی اینکه همه با سایت مافیایی شما موافق نیستند و ممکن است نظرات متفاوتی داشته باشند

به هر روی برایتان متاسفم

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کیوان ساکت: باید بالاترین بودجه به فرهنگ و هنر اختصاص یابد | موسیقی ما