برنامه یاد بعضی نفرات
 
حمید هیراد شب گذشته با دعوت از اصحاب رسانه و کارشناسان به کنسرتش تلاش کرد حاشیه‌های اخیر را کم‌رنگ کند
اینجا سالن میلاد؛ صدای من را به صورت زنده می‌شنوید!
موسیقی ما - کنسرت حمید هیراد شب گذشته نهم مرداد 1397 طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد. این کنسرت پس از حاشیه‌هایی که در هفته‌های اخیر برای این خواننده ایجاد شد، حساسیت‌های بسیاری را پدید آورده بود و به نوعی حکم اعاده حیثیت را برای او داشت.
 
به گزارش «موسیقی ما»، تعدادی از خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و منتقدان حوزه موسیقی، از میهمانان ویژه‌ی این کنسرت بودند تا نماینده افکار عمومی در خصوص کیفیت اجرای زنده حمید هیراد باشند.
 
در هر دو سانس، سالن میلاد نمایشگاه تقریباً پر بود و صندلی خالی نداشت. مهم‌ترین نکته این اجرا، تلاش چشمگیر حمید هیراد برای اثبات زنده خواندنش بود و سعی داشت به هر طریقی ثابت کند که زنده و کوک می‌خواند.
 
این تلاش‌ها از پیش از شروع برنامه آغاز شد و برای خبرنگاران این امکان فراهم آمده بود که بتوانند از تمام مراحل ساوندچک و صدابرداری و اتاق فرمان بازدید کنند تا مطمئن شوند که هیچ ابزاری برای پلی‌بک خواندن در میان نیست.
 
دوربین‌های متعدد خبرنگاران -که این بار بر صندلی‌های ردیف اول نشسته بودند- و برنامه را در لایو اینستاگرام خود و رسانه‌هایشان پخش می‌کردند هم مجال کوچک‌ترین لغزش را به خواننده «شوخیه مگه» نمی‌داد. دوربین‌ها گویی مانند اسلحه‌هایی بودند که به سمت هیراد نشانه رفته بود!
 
او در بخشی از کنسرتش خطاب به حاضران گفت: «خیلی‌ها تلاش می‌کنند که من دیگر اینجا نباشم. کاش کمی با هم مهربان‌تر باشیم و به یکدیگر عشق بورزیم. کسی از یک ساعت بعد و فردای خود خبر ندارد. من اهل دورویی و خودنمایی نیستم. در این دو سال مرا شناخته‌اید. این صدا برای من نیست، متعلق به کسی است که مرا آفریده. خودش هم می‌داند که چگونه آن را راهنمایی کند! به افتخار خدامون.»
 
حمید هیراد در این شب به صورت ویژه از پدر و مادرش تقدیر کرد و از روی صحنه پایین آمد تا جلوی آنها زانو زده و در آغوش‌شان بکشد و خود را مدیون زحمات و لطف آنها دانست.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 مرداد 1397 - 12:31

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اینجا سالن میلاد؛ صدای من را به صورت زنده می‌شنوید! | موسیقی ما