برنامه یاد بعضی نفرات
 
پیش‌بینی هنرمندان موسیقی از بازی‌های روز سیزدهم جام جهانی 2018 منتشر شد
100 هنرمند موسیقی ایران بازیهای حساسِ امروز را پیش بینی کردند
موسیقی ما - پیش‌بینی اهالی موسیقی از مسابقات روز سیزدهم جام جهانی 2018 که با حساس‌ترین روز تاریخ فوتبال ایران همراه است منتشر شد. امروز سه‌شنبه پنجم تیرماه «ایران» یکی از غم‌گین‌ترین روزهایِ فوتبالی خودش را پشتِ سر گذاشت؛ شاید قبل از آغاز این تورنمت اگر کسی می‌گفت ایران با پرتغال با آن ستاره‌ی چند میلیون دلاری‌اش مساوی خواهد کرد و تنها یک گل از اسپانیا که قهرمانِ اروپاست و جهان و ستاره‌ای چون «پیکه» دارد؛ می‌خورد و حریفِ مراکشی‌اش را پشتِ سر می‌گذارد؛ خنده‌ای از سرِ‌ تعجب می‌کردیم و و می‌پرسیدیم که چطور می‌تواند این همه خوش‌خیال باشد؟ بعد می‌گفتیم حاضریم هر چه داریم و نداریم، بدهیم برای اینکه این اتفاقات، همان‌شکلی شود که او می‌گوید.

حالا اما این اتفاق افتاده است و ما غم‌گین‌ایم و این یعنی آنکه آنقدر خوب بوده‌ایم که هیچ چیز جز صعود راضی‌مان نمی‌کرد و فقط حسرت می‌خوریم که اگر آن توپی که نشستِ کنارِ پایِ آن بازیکن، گل می‌شد...  آخ که اگر گل می‌شد... شاید هم تقصیرِ فوتبال نیست؛ قرار نیست یک ورزش – هر چه باشد- تقاصِ‌ یک تاریخ آرزوهای برآورده نشده‌ی ما را بدهد.

اما در روز گذشته،‌ هنرمندان‌ِ زیادی پیش‌بینی بردِ‌ ایران را کرده بودند که متاسفانه این اتفاق رخ نداد و با این اتفاق جامِ جهانی برای ما تمام شده است؛ برای بسیاری از کشورها اما همچنان ادامه دارد.

امروز سه شنبه – پنجم تیرماه-، مهم‌ترین بازی را می‌توان مربوط به تیم‌های آرژانتین و نیجیریه دانست؛ همان تیمی که چهار سالِ قبل ما خیلی هم دلِ خوشی از آن نداشتیم. اما استرالیا و پرو، دانمارک و فرانسه، ایسلند و .... هم از دیگر تیم‌هایی هستند که امروز بازی دارند و باید دید که صد هنرمندی که در نظرسنجی سایت موسیقی ما شرکت کرده‌اند، کدام‌شان نتایج را درست حدس زده‌اند و می‌توانند جای خود را در جدول بالا ببرند؟
در ادامه می‌توانید پیش‌بینی صد هنرمند موسیقی از مسابقات روز دوازدهم جام‌جهانی 2018 را مشاهده کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره رده‌بندی هنرمندان به صفحه www.musicema.com/worldcup2018  مراجعه نمایید.
همچنین در صورت تمایل برای شرکت در این رقابت بزرگ پیش‌بینی می‌توانید نظرات خود را در همین صفحه ثبت کنید و به قید قرعه برنده بلیت هنرمند محبوبتان شوید





 
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 تیر 1397 - 18:26

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود 100 هنرمند موسیقی ایران بازیهای حساسِ امروز را پیش بینی کردند | موسیقی ما