برنامه یاد بعضی نفرات
 
با توزیع این مجموعه در شبکه نمایش خانگی رونمایی شد
اولین تجربه تیتراژخوانی حمید هیراد با سریال «گلشیفته» رقم خورد
موسیقی ما - «حمید هیراد» برای اولین‌بار تیتراژخوانی را تجربه کرد. این خواننده جوان و پرطرفدار موسیقی پاپ تیتراژ سریال «گلشیفته» به کارگردانی «بهروز شعیبی» را اجرا کرده که قسمت اول این مجموعه نهم اسفندماه در بازار توزیع شده است. قطعه حمید هیراد برای این فیلم با ترانه و ملودی خودش تهیه شده و «دیوانه‌ی شهر» نام دارد که توسط امیرمیلاد نیکزاد تنظیم و از سوی شرکت «آوازی‌نو» منتشر شده است. سریال گلشیفته یکی از مجوعه‌های پرستاره شبکه نمایش خانگی است که در آن چهره‌هایی نظیر  مهدی هاشمی، مهناز افشار، سیامک انصاری، نازنین بیاتی، بهاره کیان‌افشار، محمد بحرانی و هومن سیدی و... ایفای نقش کرده‌اند.
 
اما حمید هیراد این روزها مشغول تولید قطعات جدیدش است و در سال 96 قطعات مختلفی را از طریق اینترنت در اختیار مخاطبانش قرار داد که برخی از آنها نظیر شوخیه مگه یا نیمه‌ی جانم بازخورد زیادی برایش داشت. اما برخی شنیده‌ها حکایت از آن دارد که اوایل سال 97 موعد برگزاری اولین کنسرت رسمی حمید هیراد است و به دنبال آن تور کنسرت‌های این خواننده هم برگزار می‌شود.
 
قطعه دیوانه شهر، تیتراژ سریال گلشیفته، با صدای حمید هیراد را از تماشاخانه و کانال تلگرام و اپلیکیشن «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اسفند 1396 - 15:23

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اولین تجربه تیتراژخوانی حمید هیراد با سریال «گلشیفته» رقم خورد | موسیقی ما