برنامه یاد بعضی نفرات
 
گروه کر ارکستر سمفونیک با رهبری رازمیک اوحانیان روی صحنه رفت
لوریس چکناواریان رهبر افتخاری قطعه‌ی «ایران» شد
موسیقی ما- گروه کُر ارکستر سمفونیک تهران با رهبری «رازمیک اوحانیان» در اجرای خود در جشنواره‌ی موسیقی، گلچینی از قطعات کلاسیک، فولکلور ایرانی و آهنگ های انقلابی را در حالی اجرا کردند که رهبر این گروه، از «لوریس چکناواریان» روی صحنه دعوت کرد تا به عنوان رهبرِ افتخاری قطعه‌ی «ایران» را با اعضای گروه کر اجرا کند؛ اتفاقی که تحسینِ مخاطبان را به همراه داشت.  

بخش اول این کنسرت، با اجرای آثاری از ویوالدی، گرشوین همراه بود و پس از آن گروه کر ارکستر سمفونیک تهران به اجرای آثار آهنگسازان ایرانی، قطعات انقلابی و گلچینی از آهنگ های فولکلور ایران از جمله «کجایید ای شهیدان خدایی» پرداخت. در بخش دوم کنسرت آهنگ های فولکلور با تنظیم گریگوریان، باغچه بان و آلفرد ماردویان پیش روی مخاطبان قرار گرفت.

«واران وارانه»، «امان گل»، «لیلامه»، «دختر بویر احمدی»، «درنه جان و عزیز جون»، «سیمای جان»، «آه دیلبر»، «یک گل سایه کمر» و «ایران» ساخته لوریس چکناواریان آثاری بودند که در این بخش از کنسرت به مخاطبان ارایه شد. «رازمیک اوحانیان» در بخشی از این اجرا درباره‌ی هنرمندان گروه کر ارکستر سمفونیک گفت: «برخی از اعضای این گروه بیش از چهل سال است که در این ارکستر حضور دارند و امروز با همراهی خوانندگان جوان به اجرای برنامه پرداختند. من به سهمِ خویش لازم می‌دانم که از این عزیزان که عمرِ خویش را صرفِ این هنر کرده‌اند، سپاس‌گزاری کنم.»‌

شاکه آقامال، آزاده کمال هدایت، جمیله پولادی ها، بهجت عابدیان، افیک ماتوسیان، نازنین جلالی فراهانی، پریا رباط سرپوشی، نیلوفر لطف آور، فاطمه نوروزی، الهه سادات موسوی، سلماز جوان بخت، مهناز حیدری، مریم جلالی، سمیه خواسته، غزال مرتضایی و صبا یاوری (سوپرانو)، آتوسا کلانتری، نرگس میردادیان، هنگامه حسینی، نفیسه رهنمای شریعتی، فریبا اسدی، سالومه سید کشمیری، شهرزاد اصلانی، تینا حیدری، سمیه کنعانی، فهیمه قنبری، مینا جعفری، سمیرا اصولی (آلتو)، بهروز اسلامی، احمد عزیزی، شاهرخ شیردوست، سیامک صدری، میلاد بیکدلو، حسین عطری، علی مسیبی، امیرحسین جم وعلیرضا ترکمان (تِنور)، جاوید عسگری، الیاس بهشتیان، جوادمرادیون، نوید یزدانیان، بهرام الله وردی، علیرضا عابدی، آرش حقگو (باس) اعضای گروه کُر ارکستر سمفونیک تهران را تشکیل می دادند.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1396 - 11:46

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود لوریس چکناواریان رهبر افتخاری قطعه‌ی «ایران» شد | موسیقی ما