برنامه یاد بعضی نفرات
 
پیام تسلیت مدیر کل دفتر موسیقی ارشاد به آهنگساز شناخته شده‌
کیوان ساکت به سوگ مادرش نشست
موسیقی ما- «کیوان ساکت» - آهنگساز و نوازنده‌ی شناخته شده‌ی تار و سه‌تار- در غم از دست دادنِ مادر خویش سوگوار است. او برای اجرای برنامه‌ی کنسرت‌های خود در گرگان به سر می‌برد که حالِ مادرشان در شهرستان مشهد وخیم می‌شود و در نهایت دار فانی را وداع می‌گوید.

در همین خصوص «فرزاد طالبی» - مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی- در پیامی درگذشتِ مادرِ این هنرمند را به او تسلیت گفت و برایش نوشت: «هرچند سفر روحانی مادر گرامی‌تان  از جوار مضجع شریف رضوی (ع)  به گستره‌ی  امن الهی را جز تسلیم و رضا در برابر مشیت حضرتش تسلایی نیست؛ اما یقینا اطمینان بر شمول  آرامش و رحمت حق، بر آن روح بلند می تواند از بار اندوه بازماندگان بکاهد. با تمامی ارادت و مودت، مصیبت وارده را تسلیت عرض نموده و از درگاه منیع خداوند،استمرار عزت و سلامتی جنابعالی و خاندان مکرم را مسئلت دارم.»

سایت موسیقی ما این ضایعه را به این آهنگساز و نوازنده‌ی برجسته‌ی موسیقی ایران تسلیت گفته و برای ایشان از درگاه خداوند صبر خواستار است.
 
         
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 دی 1396 - 14:12

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 5 دی 1396 - 18:36

زمانی که این گروه تو تالار فخرالدین اسد گرگانی اجرا داشتن(کنسرت) ما هم بودیم°°° {البته یکی از نوازنده های محترم فامیل ما بودن} اون شب عااالی بود@°°° واقعا لذت بردیم جا داره به همه عوامل اون کنسرت زیبا و پر محتوا خسته نباشید بگم از هینجا هم به استاد ساکت تسلیت عرض میکنم ماروهم در غم خود شریک بدونید امیدوارم هرسال این گروه دوستداشتنی دوره هم جمع بشن و تو تالار فخرالدین اسد اجرا زنده داشته باشن*°°°

سه شنبه 5 دی 1396 - 18:53

باعرض پوزش!!!! اما شما چرا عکسهای همین کنسرت زیبای استاد ساکت که گرگان{تالارفخرالدین} برگزارشد رو منتشر نکردید°°°° ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کیوان ساکت به سوگ مادرش نشست | موسیقی ما