برنامه یاد بعضی نفرات
 
جشن امضا «تمام ناتمام» با طعم کتاب و موسیقی برگزار شد
دیدار صمیمانه «پالت» با مخاطبانش در آخرین هفته سال 95
موسیقی ما - جشن امضای آلبوم «تمام ناتمام» گروه پالت، در آخرین هفته سال 95 با حضور علاقه‌مندان این گروه در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد. در این مراسم، پالتی‌ها بعد از مدتی طولانی دوباره توانستند با مخاطبان خود دیدار صمیمانه‌ای داشته باشند و به این ترتیب آخرین روزهای سال جاری را در کنار هم با موسیقی و کتاب و عکس یادگاری سپری کنند.

آلبوم تمام ناتمام که روز سه‌شنبه 10 اسفند منتشر شد، مجموعه‌ای شامل اولین کنسرت تصویری گروه و یک آلبوم EP است که به تهیه‌کنندگی احسان رسول‌اف و توسط نشر موسیقی «نوفه» در دو نسخه بوکلت (فروشگاهی) و ولت (مویرگی) توسط پخش «هنر اول» روانه بازار موسیقی شده است.

یکی از نکات قابل توجه این مراسم، حضور کتاب‌های متنوعی بود که اعضای پالت و طرفدارانشان همراه خود آورده بودند تا همانطور که از پیش قول داده بودند، از طریق طرح دست به دستِ سایت شیپور، آنها را به عنوان هدیه نوروزی به دست افراد در نقاط مختلف ایران برسانند.

پالتی‌ها در این برنامه، اجرای زنده هم داشتند و با اضافه شدن پیمان حاتمی (گیتار الکتریک) و مهرداد علیزاده (پرکاشن) به گروه، توانستند صدای موسیقایی جدیدی به گوش مخاطبان خود برسانند و به این ترتیب کمی آنها را با رنگ موسیقایی آلبوم سوم گروه آشنا کنند. پالت با اجرای «لیلی جان»، «تمام ناتمام»، «نرو بمان» و «صدایم کن»، درواقع تمام قطعات تازه‌ترین آلبوم خود را با همراهی پرشور مخاطبانشان اجرا کرد.

در ادامه مراسم، احسان رسول‌اف با اشاره به این موضوع که آلبوم صوتی-تصویری «تمام ناتمام»، در کمتر از یک ماه تولید شد و به مرحله انتشار رسید، آن را حاصل همکاری شبانه‌روزی یک تیم حرفه‌ای دانست و از تک‌تک کسانی که برای انتشار این آلبوم به آنها کمک کرده بودند، قدردانی کرد. در انتهای مراسم هم جشن امضای آلبوم برگزار و منجر به تشکیل صف‌های طولانی مردم برای گرفتن امضا و عکس یادگاری با اعضای گروه شد که همین امر باعث شد این مراسم که قرار بود ساعت 19:30 به پایان برسد، تا ساعت 21:30 ادامه پیدا کند.
از دیگر نکات قابل توجه این برنامه، صحنه‌آرایی جذاب و نظم و ترتیب مناسبی بود که علیرغم حضور گسترده و پرتعداد مخاطبان، در کمال آرامش و انسجام برگزار شد.

در ادامه می‌توانید عکس‌های آرش عاشوری‌نیا از حاشیه و متن جشن امضای آلبوم «تمام ناتمام» را از سایت موسیقی ما مشاهده کنید.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1395 - 16:12

دیدگاه‌ها

شنبه 21 اسفند 1395 - 17:40

با ارزوی موفقیت برای این گروه خلاق

شنبه 21 اسفند 1395 - 19:42

خودتونم ميدونين چقدر خوبين؟؟؟؟؟؟هميشه باشين توروخدا

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دیدار صمیمانه «پالت» با مخاطبانش در آخرین هفته سال 95 | موسیقی ما