برنامه یاد بعضی نفرات
 
استقبال از خواننده آلبوم «جزر و مد» در نخستین کنسرت رسمی
کنسرت «علی پارسا» در یخبندان و ترافیک شدید شمال برگزار شد
موسیقی ما – نخستین کنسرت خواننده آلبوم «جزر و مد» در حالی با یک روز تاخیر در لنگرود روی صحنه رفت که برف و کولاک شدید شهر را به حالت نیمه تعطیل کشانده بود و ترافیک شدید باعث تاخیر در برگزاری این کنسرت شد.

به گزارش «موسیقی ما»، علی پارسا که قرار بود 14 بهمن ماه در لنگرود نخستین اجرای زنده خود را در تالار لوتوس تجربه کند، به دلیل برف و کولاک شدید مجبور شد کنسرتش را با یک روز تاخیر در تاریخ 15 بهمن روی صحنه ببرد و علی رغم ترافیک شدید بین شهری و مسدود شدن خیابان ها به دلیل بارش شدید برف، با استقبال دوستدارانش موفق به برگزای برنامه‌اش شد و نخستین اجرای زنده خود را پس از مدت ها انتظار روی صحنه برد.

در حالی که برخی اعضای ارکستر این خواننده در ترافیک 6 ساعته رشت – لنگرود گرفتار شده بودند، این کنسرت سرانجام در ساعت ٢١:٣٠ روی صحنه رفت و علی پارسا با قطعه سر آلبومی خود «دیوونه‌وار» کنسرتش را آغاز کرد. بيقرار، آخرش، قلبم، جزرومد ، منو برگردون، عشق من ، ديوار، احساس حساس، بذار گريه كنم، كوله‌ي عشق و دلتنگم قطعاتی بودند که علی پارسا دراین کنسرت با اجرای آنها قدرت بالای خود در اجرای زنده را به رخ دوستدارانش کشید و همخوانی جالب توجه حاضرین در سالن هنگام اجرای قطعه «بذار گریه کنم» نشان از محبوبیت بالای این قطعه داشت.

علی پارسا در اواسط این کنسرت با اجرای قطعه‌ای منتشر نشده خبر از انتشار آثار جدیدش در آینده‌ای نزدیک داد و گفت: «امشب برای من بهترین شب زندگی ام بود وقطعا برای ادامه روند کاری ام بیشتر و بیشتر انگیزه دارم و به زودی آثار جدیدم را منتشر خواهم کرد.»

ميلاد رضايي رهبری ارکستر علی پارسا در این کنسرت را بر عهده داشت و نوازندگانی چون: پيمان منوچهري، بنيامين اصغري، وحيد آذريان، آرمان ابراهيمي، مسعود داهي، آرمين دروي و حماد گلچهره در این کنسرت ساز زدند.

اولين كنسرت علي پارسا به تهيه كنندگي سيدحسين فاطمي، با همكاري شركت نغمه ماندگار پارس و اداره ي فرهنگ و ارشاد اسلامي لنگرود ، در زادگاه علي پارسا( لنگرود) برگزار شد.

مهرداد لاهوتي (نماينده مردم لنگرود در مجلس شوراي اسلامي)، اعضاي شوراي شهر، رياست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و شهردار شهر لنگرود از جمله مهمانان ویژه نخستین کنسرت علی پارسا در زادگاهش بودند.

این خواننده به زودی در شهرهای دیگر کشور به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

گزارش تصویری این کنسرت را از نگاه دوربین رحيم صالحي، امير جمال پور و علي ضيايي در ادامه ملاحظه می‌نمائید:
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 بهمن 1395 - 15:34

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

دوشنبه 18 بهمن 1395 - 14:36

یکی ازبهترین شب های زندگیم بود من شش ساعت ازرشت به لنگرود توراه بودم ولی اقای پارسا با اجرای عالی وصدای زیباشون این خستگی راه وازما گرفتن .

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت «علی پارسا» در یخبندان و ترافیک شدید شمال برگزار شد | موسیقی ما