برنامه یاد بعضی نفرات
 
ازدحام دوستداران موسیقی در یک مراسم جشن امضای آلبوم؛
استقبال از آلبوم «جزر و مد» در زادگاه علی پارسا
موسیقی ما – مراسم جشن امضا و رونمایی آلبوم «جزر و مد» در زادگاه خواننده این آلبوم با حضور و ازدحام مردم و دوستداران موسیقی برگزار شد.

به گزارش «موسیقی ما»، مراسم جشن امضای آلبوم «جزر و مد» با صدای علی پارسا در زادگاه این خواننده (لنگرود) با استقبال دوستداران موسیقی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم علی پارسا در سخنانی کوتاه به حاضرین در این برنامه گفت: «قطعا دغدغه هر هنرمندی شنیده شدن آثارش در بین مردم است و این موضوع برای من در ماه های گذشته به شکل جالبی رخ داده و این بهترین حس دنیاست. خوشحالم که با حمایت و پشتیبانی تهیه کننده آلبوم جناب دکتر فاطمی توانسته ایم به خوبی این آلبوم را به گوش مخاطبان موسیقی برسانیم و امشب بهترین شب زندگی من بود که با شما از نزدیک دیدار خواهم کرد و خوشحالم که آلبوم «جزر و مد» در بین همشهری‌هایم، مورد اقبال عمومی قرار گرفته است.» پس از صحبت‌های این خواننده، برگزار کنندگان این مراسم، دقایقی را درباره کلیت این برنامه صحبت کردند و در ادامه دوستداران علی پارسا به ترتیب با خواننده مورد علاقه شان عکس و امضا گرفتند و این مراسم به دلیل حضور و ازدحام شدید دوستدارن این خواننده تا پاسی از شب تمدید شد و ادامه داشت.

حضور رئیس اداره ارشاد لنگرو و گیلان در این مراسم، از جمله اتفاقات جالب توجه بود.

هنرمندان و موزیسین‌هایی چون بابک مافی، میلاد رضایی، امین شعاع شرق و شهریار علوی در آلبوم «جزر و مد» با علی پارسا همکاری کرده‌اند و خود این خواننده نیز بخش عمده آهنگسازی و ترانه‌سرایی نخستین آلبوم رسمی خود را بر عهده دارد. «مسعود رضایی» میکس و مسترینگ قطعات را انجام داده و فیروز ویسانلو، هومن نامداری، پیام طونی، عادل روح نواز، مسعود همایونی، بابک یوسفی، یاشار خسروی، آرش صمیمی و آرش عشقی نوازندگانی هستند که در این اثر هنرنمایی کرده‌اند.

علی پارسا که پس از انتشار قطعات و موزیک‌ویدئوهایی چون «بذار گریه کنم»، «عشق من» و «آخرش» توانست نظر مخاطبین را جلب کند و ویدئوکلیپ‌های این قطعات نیز با استقبال دوستداران موسیقی همراه شد، سرانجام موفق به اخذ تمام مجوزهای نخستین آلبوم رسمی خود با نام «جزر و مد» شد تا این آلبوم پس از کش و قوس های فراوان سرانجام روانه بازار موسیقی کشور شود. این خواننده در تدارک برگزاری نخستین کنسرت‌های خود در شمال کشور و تهران است و گروه ارکستر این خواننده برای اجرای زنده در حال تمرین هستند.

نخستین آلبوم علی پارسا که «جزر و مد» نام گرفته، به تهیه کنندگی «سید حسین فاطمی» و تحت امتیاز موسسه فرهنگی «نغمه ماندگار پارس» و به مدیریت اجرایی «محمدرضا عباسی» روانه بازار موسیقی کشور شده است.

تهیه کننده آلبوم «جزر ومد» ده روز پس از انتشار این آلبوم در بازار موسیقی کشور، کل قطعات این آلبوم را برای دانلود دوستداران موسیقی در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار داده است تا آلبوم «جزر و مد» از این طریق در اختیار دوستداران موسیقی قرار بگیرد و افرادی که موفق به شنیدن این آلبوم نشده اند، با دانلود قطعات این آلبوم بتوانند این اثر را گوش کنند.

گزارش مفصل تصویری سایت «موسیقی ما» را از نگاه دوربین «سامان هادیان» در ادامه می بینید و کل قطعات آلبوم «جزر و مد»  (با رضایت صاحب اثر) رامی توانید در تماشاخانه سایت «موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1395 - 12:30

دیدگاه‌ها

شنبه 3 مهر 1395 - 18:08

علی پارسا عزیز عااااااااااااااااااااااالی بود!!!!
به خدا از خیلی از البوم های تاپ 10 ایران بهتر بود البومت!!!
کنسرت بزاری کلیه ام اگه بخوام بفروشم میام کنسرتت

یکشنبه 4 مهر 1395 - 22:58

10 سال تلاشت بالاخره نتیجه داد علی جان.مطمئنم به سقف آرزوهات میرسی.آرزوی بهترینها رو دارم برات.همه قطعات آلبومت عااالی هستن خصوصا "دلتنگم و جزر و مد".منتظر کنسرتت هستم.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود استقبال از آلبوم «جزر و مد» در زادگاه علی پارسا | موسیقی ما