برنامه یاد بعضی نفرات
 
16 بهمن ماه برگزار می‌شود
اجرای «آوای مهربانی» در تالار وحدت به نفع کودکان بی‌سرپرست
موسیقی ما - گروه موسیقی «آوای مهربانی» که پیش از این نیز اجراهایی به نفع امور خیریه روی صحنه برده، بار دیگر روز شنبه 16 بهمن‌ماه کنسرتی به همراه گروه حرکات آیینی محلی آذری، کردی و خراسانی به نفع کودکان و زنان مهرآفرین برگزار می‌کند.
 
«سهیلا پورگرامی» -هم‌خوان و سرپرست گروه- در این‌باره می‌گوید: «گروه آوای مهربانی با 9 نوازنده و سه هم‌خوان به روی صحنه می‌رود. در این اجرا از سازهای فلوت، عود، کمانچه، پیانو، تار، دف،گیتار بیس و پرکاشن استفاده می‌شود. همچنین چهار مرد با اجرای حرکات موزون نمایشی، رقص‌های محلی خراسانی را در حین اجرا در معرض نمایش علاقه‌مندان می‌گذارند.»
 
به گفته او کنسرت در دو بخش تلفیقی پاپ و سنتی و همچنین موسیقی نواحی اجرا می‌شود. در بخش سنتی از اشعار سعدی و مولانا بهره گرفته‌ شده و در بخش محلی قطعاتی از موسیقی خراسان، کردستان، آذربایجان انتخاب شده: «این کنسرت با مشارکت موسسه نیکوکاری مهرآفرین و به نفع کودکان و زنان بدسرپرست و بی‌سرپرست برگزار می‌شود و امیدواریم گامی مثبت در جهت حمایت از آن‌ها برداریم.»
 
کنسرت آوای مهربانی روز 16 بهمن‌ماه در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 بهمن 1395 - 17:55

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اجرای «آوای مهربانی» در تالار وحدت به نفع کودکان بی‌سرپرست | موسیقی ما