برنامه یاد بعضی نفرات
 
پورگرامی و جمعی از حرفه‌ای‌ترین نوازنده‌های ایران روی صحنه می‌روند
گروه «آوای مهربانی» 7 و 8 آبان در تالار وحدت؛
پورگرامی و جمعی از حرفه‌ای‌ترین نوازنده‌های ایران روی صحنه می‌روند
موسیقی ما - گروه «آوای مهربانی» به سرپرستی سهیلا پورگرامی، ۷ و ۸ آبان ماه در تالار وحدت به صحنه می‌رود. سهیلا پورگرامی درباره اجرای پیش رو، گفت: گروه «آوای مهربانی» قصد دارد در این کنسرت آثار قدما را به سبک مدرن اجرا کند و تلفیقی از موسیقی سنتی، پاپ و جاز را به صحنه ببرد.

او ادامه داد: قطعاتی که در قسمت اول اجرا می‌شوند، قطعاتی خاطره انگیز برای مخاطبان هستند که این بار متفاوت‌تر اجرا می‌شوند.

پورگرامی «بوی جوی مولیان»، «اگر مستم»، «عزیز بنشین به کنارم» و... را از جمله این قطعات خاطره انگیز این اجرا برشمرد و افزود: پدرام درخشانی تنظیم و آهنگ متفاوت و جذابی برای این قطعات داشته است.

این خواننده بخش دوم کنسرتش را شامل اجرای آثار محلی دانست و افزود: قطعه‌ای ترکی با حضور رحیم شهریاری، قطعهٔ بندری با اجرای امید آتون (نوازندهٔ عود) و قطعات خراسانی کردی بخش محلی اجرای ما را تشکیل می‌دهند.

پورگرامی درباره فضای کنسرت توضیح داد: من و گروه «آوای مهربانی» تاکنون توانایی خود در کارهای اصیل را به نمایش گذاشتیم و به خاطر حسن نیتی که به مخاطب داریم، دلمان می‌خواهد، با مخاطب با رضایت از اجرای ما بیرون رود. ولی از آن جهت که مخاطب در تمام روز تنش دارد، سعی می‌کنیم در این دو شب او را در فضایی شاد‌تر قرار دهیم.

او در این رابطه گفت: سعی کردیم نوازندگان جوان را دور هم جمع کنیم و مخاطب جوان را هم بیشتر در نظر بگیریم. البته جذابیت کنسرت فقط در اجرای موسیقی پاپ و جاز نیست. این کنسرت رنگ و لعاب موسیقی سنتی را نیز به خود می‌گیرد و گاهی با گیتار باس تلفیق می‌شود و گاهی با سازتار نواخته می‌شود.

صبا ضامنی (همخوان)، مهران زاهدی (خواننده)، رحیم شهریاری (خواننده)، امید آتون (خواننده)، رضا تاج بخش (پیانو)، مینو قاسم‌پور (قانو نی)، نازنین بدرثانی‌ (تنبک)، علیرضا می‌رآقا (پرکاشن)، نیوشا بریمانی (کمانچه)، طراوت باباخانلو (فلوت)، امید دادوری (دف و سازهای کوبه‌ای)، آرش سعیدی (گیتارباس) و سوگل ضامنی (تار) ‌ پورگرامی را در این اجرا همراهی می‌کند.

کنسرت گروه «آوای مهربانی» ۷ و ۸ آبان ماه ساعت ۲۱: ۳۰ در تالار وحدت برگزار می‌شود.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 آبان 1390 - 00:00

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پورگرامی و جمعی از حرفه‌ای‌ترین نوازنده‌های ایران روی صحنه می‌روند | موسیقی ما