برنامه یاد بعضی نفرات
 
پویش احترام به پیشکسوتان هنر راه‌اندازی شد
پیام کوتاه کودکان هنرمند به بزرگ‌ترها
موسیقی ما - دبیرخانه سومین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرّم) با هدف ترویج اخلاق‌مداری در حوزه فرهنگ و هنر «پویش احترام به پیشکسوتان هنر» را راه اندازی کرد.
 
به گزارش روابط عمومی سومین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم)، دبیرخانه این جشنواره همزمان با برگزاری این رویداد موسیقایی، در راستای ترویج فرهنگ احترام و تکریم  بزرگان فرهنگ هنر «پویش احترام به پیشکسوتان هنر» را راه اندازی کرده و در توضیحات راه‌اندازی این پویش فرهنگی اظهار کرده است:

«احترام به بزرگ‌تر و پیشکسوت از مهم‌ترین آموزه‌های اخلاقی، فرهنگی و دینی ما ایراینان است که سرمایه‌ای فرهنگی و اجتماعی محسوب می‌شود و همگان به ویژه کسانی که در حوزه فرهنگ فعالیت دارند وظیفه در حفظ و ارتقای آن دارند. در این میان، آشنا ساختن کودکان و نوجوانان که آینده‌سازان این مرز و بوم به شمار می‌روند با این آموزه ها، ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی از اهمیت به سزایی برخوردار است.
 
در این راستا، دبیرخانه سومین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرم) به عنوان یک وظیفه انسانی و یک مسئولیت فرهنگی و اجتماعی، «اخلاق‌مداری در حوزه فرهنگ و هنر» و «ترویج فرهنگ احترام و تکریم پیشکسوتان هنر» را مورد تاکید مجدد قرار داده و بدین منظور «پویش احترام به پیشکسوتان هنر» را در قالب برنامه‌های سومین جشنواره و جایزه همایون خرّم (نوای خرّم 3) راه‌اندازی می‌نماید.
 
کودکان و نوجوانان تا 18 سال می‌توانند در این پویش شرکت نمایند و احساس خود را نسبت به یک بزرگتر و پیشکسوت هنری در قالب جمله یا پیامی کوتاه تا تاریخ پنجم دی ماه به دبیرخانه جشنواره  یا از طریق کانال تلگرامی «پویش احترام به پیشکسوتان هنر»به آدرس @messagepooyeshehteram ارسال نمایند. این در حالی است که گزیده پیام‌ها در کتاب جشنواره منتشر و از ارسال کنندگان پیام‌های برگزیده در مراسم اختتامیه سومین جشنواره و جایزه همایون خرّم که 17 دی ماه 1395 در تالار وحدت برگزار می‌شود، تقدیر به عمل خواهد آمد.»

 
سومین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرّم) روزهای 15 و 16 دی ماه با حضور گروه‌ها و هنرمندان گروه سنی کودک و نوجوان توسط موسسه فرهنگی هنری «راد نو اندیش» در تالار رودکی تهران برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1395 - 10:14

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پیام کوتاه کودکان هنرمند به بزرگ‌ترها | موسیقی ما