برنامه یاد بعضی نفرات
 
24 آذر در فرهنگسرای نیاوران
نخستین کنسرت «اِمو بند» درتهران برگزار می‌شود
موسیقی‌ما – نخستین کنسرت گروه موسیقی «اِمو بند» در تاریخ 24 آذر در تهران و فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

به گزارش «موسیقی‌ما»، علی آقایی‌نسب (مدیرعامل شرکت نوای نی لیک شرقی و تهیه کننده این کنسرت) ضمن بیان این مطلب به خبرنگار سایت «موسیقی‌ما» گفت: «این کنسرت به نوعی اولین برنامه و محک زدن بچه‌ها بود که من راضی هستم. بعد از اتفاقی که در نارنجستان (نخستین کنسرت رسمی گروه) افتاد، دیدم که «اِمو بند» اجرای خوبی دارند و روی صحنه خوش درخشیدند. ما خواستیم قبل از آلبوم یک اجرای کوچک برای گروه بگذاریم تا کمی اوضاع را رصد کنیم. خدارا شکر تا الان خوب بوده و در این 24ساعتی که سایت باز شده فکر می‌کنم استقبال خوبی شده است و از این بابت خوشحالیم.»

آقایی‌نسب درباره انتشار نخستین آلبوم رسمی این گروه نیز گفت: «یک آلبوم گروه اموبند مجوز گرفته که تراک‌هایی را شامل می شود که قبلا پخش شده است. به دلیل اینکه برای آن ها شناسنامه شود مجوز این آلبوم را گرفتم و قطعا بعد از کنسرت در تیراژ محدودی آن را تولید می‌کنیم که شناسنامه بچه‌ها باشد. آلبوم دوم هم که شامل تقریبا 15_16 تراک است و مجوز شعر خیلی از آن ها هم گرفته شده درحال آماده شدن موسیقی است که وارد مرحله شورای موسیقی شود و بعد از اینکه مجوز نشر آن بیاید برنامه ریزی کرده ایم که چند کلیپ بسازیم. آلبومی که مجوز گرفته که شامل تک تراک هاست، قطعا همین امسال منتشر می شود ولی آلبوم دوم با توجه به ترافیکی که در پخش آلبوم‌ها است در سال آینده منتشر خواهد شد که فکر می‌کنم آلبوم خوب و پرمحتوایی باشد.»

«اِمو بند» متشکل از افشین کامیار، سعید قنبرپور و میثم کمالی است که با انتشار تک قطعاتی در فضای مجازی توانستند مورد توجه دوستداران موسیقی قرار بگیرند و نخستین کنسرت آنها در جشنواره موسیقی نارنجستان روی صحنه رفت که با استقبال دوستداران موسیقی رو به رو شد.

گفتنی ست بلیت فروشی کنسرت 24 آذر «اِمو بند» آغاز شده که علاقمندان به تهیه بلیت می توانند از طریق سایت های معتبر نسبت به خریداری بلیت این کنسرت اقدام نمایند.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1395 - 14:21

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 16 آذر 1395 - 17:59

آهنگاشون واقعا خوبه. مخصوصا بارون و بيدارم. من به شخصه طرفدارشونم.ايشالا كه موفق باشيد

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نخستین کنسرت «اِمو بند» درتهران برگزار می‌شود | موسیقی ما