برنامه یاد بعضی نفرات
 
صحبت‌های تهیه‌کننده این گروه خبرساز شد
«امو بند» پس از سه سال روی صحنه رفت
کنسرت گروه «اموبند» پس از سه سال حواشی عجیب سرانجام شامگاه 20 اسفند در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد. به گزارش «موسیقی ما» گروه موسیقی «اِموبند» که سالهاست فعالیت های خود را در مارکت موسیقی پاپ آغاز کرده پس از حواشی عجیبی که بخاطر قراردادهای منعقد شده از سوی اعضای گروه با برخی تهیه کنندگان داشت، بالاخره توانست کنسرت خود را در تهران روی صحنه ببرد و در این بین صحبت های مهران فرهادی (تهیه کننده گروه) در حاشیه این کنسرت مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.

این تهیه کننده قدیمی موسیقی در ایران در حاشیه اجرای زنده گروهش در جمع خبرنگاران گفت: «متاسفانه سالن میلاد نمایشگاه بین المللی به یک پادگان فرهنگی تبدیل شده است! من برای این کنسرت 37 تعهد در موارد مختلف داده ام که برای من عجیب است! پیش از این کنسرت هم بخاطر مشکلاتی که برخی نوازنده های گروه داشتند در پلیس اماکن تهران تعهداتی دادم. ظاهرا یکی از نوازنده ها اجرایی خیابانی را داشته و بازداشت شده و برای اجرای روی صحنه باید تعهد بدهد! این موارد به نظرم به لحاظ قانونی مشکل دارد و من نمیدانم این موضوعات بر چه اساسی مطرح شده است.»

افشین کامیار (خواننده اموبند) نیز در بخشی از صحبت های خود درباره تعدد گروه های موسیقی نسل جدید موسیقی در ایران، معتقد بود: «ما کار خودمان را می کنیم و مثل همه این سالها مشخصا مخاطبان خود را داریم. هر موسیقی و ژانری مخاطب خودش را دارد و من فکر می کنم کار خوب، همیشه مخاطبش را پیدا می کند.»
اجرای قطعات پرطرفدار «اموبند» مثل «هر جا که باشی» و تقدیر از مدیران ارشاد که برای برگزاری این کنسرت همکاری های لازم را داشتند، از دیگر بخش های این کنسرت بود.

اعضای «اموبند» از آغاز فعالیت های جدید خود در آغاز سال جدید خبر دادند و کنسرت اسفندماه خود را یک شروع دوباره در مسیر هنری خود دانستند که قرار است با اتفاقات جدید در سال جدید همراه باشد. این کنسرت به تهیه کنندگی مهران فرهادی در دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه برگزار شد.
 
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 21 اسفند 1400 - 20:57

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «امو بند» پس از سه سال روی صحنه رفت | موسیقی ما