برنامه یاد بعضی نفرات
 
با گذشت چند ماه از انتشار آخرین اثر مشکاتیان و شجریان
«طریق عشق» همچنان پرفروش است
موسیقی ما - آلبوم «طریق عشق» اثر مشترک «محمدرضا شجریان» و زنده‌یاد «پرویز مشکاتیان» با استقبال مخاطبان موسیقی مواجه شده و همچنان در صدر پرفروش‌ترین آلبوم‌های موسیقی ایران قرار دارد. این اثر،‌ با همراهی گروه «عارف» روی اشعار حافظ و مولانا ساخته شده و شامل تور کنسرت افشاری اکتبر سال 1989 در اروپا است.
 
«طریق عشق» در هفته دوم آبان‌ماه همچنان در پله نخست پرفروش‌ترین آلبوم‌های  موسیقی کشور در سایت «بیپ تونز» است و در فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی نیز فروش خوبی دارد. تهیه‌کننده آلبوم «طریق عشق» از علاقه‌مندان به موسیقی خواسته تا نسخه‌ اصلی این اثر را تهیه کنند و از فروش و کپی غیرمجاز آن خودداری کنند و اگر هم مایل به دانلود آن هستند، این کار را به شکل قانونی انجام دهند.
 
در «طریق عشق» گروه «عارف» (به سرپرستی پرویز مشکاتیان) در کنار شجریان به هنرنمایی پرداخته‌اند؛ هنرمندانی چون داریوش پیرنیاکان (تار)، جمشید عندلیبی (نی)، محمد فیروزی (عود)، اردشیر کامکار (کمانچه)، بیژن کامکار (رباب و دف) و ارژنگ کامکار (تنبک).
 
قطعات این آلبوم عبارت‌اند از: پیش‌درآمد افشاری «گل‌نوش»، تکنوازی سنتور پرویز مشکاتیان، سنتور و آواز، چهارمضراب «دل‌انگیز»، تار و آواز، تصنیف «دل مجنون»، نی و آواز، کمانچه و آواز، تصنیف «ساقی» و تصنیف «جان جهان».
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آبان 1395 - 15:27

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «طریق عشق» همچنان پرفروش است | موسیقی ما