برنامه یاد بعضی نفرات
 
سرپرست تنها گروه فعال حامی محیط زیست خبر داد؛
«خورشید سیاه» سومین آلبوم رسمی خود را منتشر می‌کند
موسیقی ما - گروه راک «خورشید سیاه»، ضبط سومین آلبوم رسمی خود را آغاز کرده است که همانند کارهای پیشین گروه، با نگاهی به مسائل اجتماعی و محیط زیست، در قالب موسیقی راک منتشر خواهد شد.

به گزارش «موسیقی ما»، این آلبوم شامل 12 قطعه است که با تلاش موسسه فرهنگی هنری «سی لحن باربد» منتشر می‌شود. طاهر علیرمضانی در این‌باره به «موسیقی ما» می‌گوید: «ما این روزها ضبط آلبوم سوم گروه را آغاز کرده‌ایم و سعی می‌کنیم تا آخر سال جاری آن را منتشر کنیم. طبیعتاً دید کلی گروه یکسان است و ما در این آلبوم هم تلاش داشته‌ایم در کنار دغدغه اصلی‌مان یعنی محیط زیست، به مسائل اجتماعی هم بیشتر بپردازیم تا بتوانیم این دو را در کنار هم به تعادل برسانیم.»

این نوازنده گیتار باس درباره نوع موسیقی که قرار است در این آلبوم به گوش مخاطب برسد می‌گوید: «ما همیشه در حوزه موسیقی راک فعالیت کرده‌ایم و این آلبوم را هم در همان فضا ساخته‌ایم اما سعی کرده‌ایم موسیقی‌مان را کمی ملایم‌تر کنیم؛ چراکه نیاز این پروژه اینگونه بود و احساس کردیم اگر کارها ملایمتر باشند، مردم بیشتر می‌توانند با آن ارتباط برقرار کنند. علاوه بر آن چون آثار ما به شدت کلام محور است، نیاز ترانه‌ها و روحیه حال حاضر خودمان هم اینگونه ایجاب می‌کرد که وکال و موسیقی، کمتر به سمت موزیک دیستروشن بروند.»

اعضای گروه «خورشید سیاه» را که تنها گروه موسیقی فعال حامی محیط زیست است، جهانگیر رها (خواننده، نوازنده گیتار آکوستیک و شاعر)، طاهر علیرمضانی (نوازنده گیتار باس)، آرش اسلامی (گیتار الکتریک) و علی فرهمند (درامر) تشکیل می‌دهند و تاکنون دو آلبوم با نام‌های «خرس سیاه بلوچی» و «اشک سیاه» از آنها منتشر شده است. علاوه بر آن جدیدترین موسیقی ساخته شده توسط آنها مربوط به مستند فرخی یزدی به کارگردانی هومن ظریف است که به تازگی اکران شده است. پیش از این، رخشان بنی اعتماد هم از قطعات اولین آلبوم آنها را در مستندی با نام «همه درختان من» استفاده کرده بود که دی‌وی‌دی این مستند به تازگی توسط مرکز موسیقی بتهون منتشر شده است.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 آبان 1395 - 23:42

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «خورشید سیاه» سومین آلبوم رسمی خود را منتشر می‌کند | موسیقی ما