برنامه یاد بعضی نفرات
 
سرپرست گروه «خورشید سیاه» خبر داد؛
«اشک سیاه» دومین آلبوم گروه ما آماده انتشار است
موسیقی ما - طاهر علیرمضانی از آماده شدن آلبوم دوم این گروه برای انتشار خبر داد. علیرمضانی که سرپرستی اولین و تنها گروه موسیقی حامی محیط زیست یعنی گروه موسیقی خورشید سیاه را به عهده دارد ضمن اعلام این خبر به موسیقی ما گفت: «اشک سیاه» عنوان دومین آلبوم ما بعد از آلبوم »خرس سیاه بلوچی» است. نام آلبوم گرفته شده از نام آهنگی در مورد یوز پلنگ آسیایی هست که در ایران فقط تعداد محدودی از آن باقی مانده است.

وی با بیان اینکه تمامی قطعات توسط گروه خورسید سیاه آهنگسازی و تنظیم شده، درباره اعضای گروه گفت: جهانگیر رها(خواننده و نوازنده گیتار آکوستیک)،آرش اسلامی(گیتار الکتریک)، طاهر علی رمضانی(گیتار باس) وعلی فرهمند(درامز) در این آلبوم به عنوان نوازنده حضور دارند.

سرپرست گروه موسیقی خورشید سیاه در ادامه افزود: این آلبوم 11 قطعه دارد که یک ترانه آن از نیما یوشج است و یک ترانه از محمد ضمیری.مابقی ترانه ها را جهانگیر رها سروده است. تازه مجوز آلبوم رو گرفته ایم و برای انتشار به دنبال اسپانسر هستیم.

به گزارش موسیقی ما، «اشک سیاه» دومین آلبوم گروه موسیقی خورشید سایه با 11 آهنگ آماده انتشار است .این اثر در قالبت موسیقی راک و زیر ساختهای ملودیک بومی اجرا شده است. مضمون و محتوای این اثر با نگاهی انتقادی و اعتراضی به مشکلات درهم تنیده زیست محیطی ، اجتماعی و حتی عاشقانه می پردازد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 آذر 1393 - 14:07

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «اشک سیاه» دومین آلبوم گروه ما آماده انتشار است | موسیقی ما