برنامه یاد بعضی نفرات
 
24 مرداد و به میزبانی برج میلاد تهران
«دنگ‌شو» با رپرتوار خاطره‌انگیز روی صحنه می‌رود
موسیقی ما - اعضای گروه «دنگ‌شو» پس از سه ماه در تهران روی صحنه می روند. خالقان آلبوم «اتاق گوشواره» اردیبهشت امسال در برج میلاد با مخاطبانشان دیدار کردند و قرار است 24 مرداد مجدداً به میزبانی همین سالن اجرای برنامه داشته باشند. «طاها پارسا» و «رضا شایا» و سایر اعضای دنگ‌شو برای این برنامه رپرتوار متفاوتی را تدارک دیده اند. آنها برای اجرای اخیر رپرتوار متفاوت و اتفاقات بصری جدیدی را در نظر دارند که روی صحنه ببرند.

«صبا صمیمی» نوازنده سازهای کوبه‌ای این گروه درباره اجرای بیست و چهار مرداد به خبرنگار سایت موسیقی ما گفت:«تمركز كنسرت ٢٤ مرداد دنگ شو، بر اجراى قطعات خاطره انگيز قديمى دنگ‌شو است كه در كنسرت‌هاى اخير كمتر فرصت پرداختن و اجراى آنها را براى دوستداران دنگ‌شو داشته ايم و به دليل احترام به درخواست‌هاى مكرر هواداران در اين كنسرت، بيشتر از قبل خاطره بازى مى كنيم. همچنين سورپرايز متفاوتى را براى حاضرين در اين كنسرت داريم.»

از سوی دیگر چندی پیش ضبط تیزر این کنسرت به کارگردانی امیرحسین ترابی انجام شد. تیزری که در فضایی جالب و با دکور و طراحی متفاوتی نسبت به تولیدات تصویری این سبک موسیقی ضبط شده و برای انتشار اختصاصی در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار گرفته است. «امیر خامنه» از سرویس عکس سایت موسیقی ما در پشت صحنه تولید این تیزر حضور داشته و گزارش دیدنی آماده کرده است که در ادامه برای اولین بار می بینید و می‌توانید تیزر کنسرت دنگ‌شو را هم با کیفیت بالا دانلود کنید:
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 مرداد 1395 - 14:38

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «دنگ‌شو» با رپرتوار خاطره‌انگیز روی صحنه می‌رود | موسیقی ما