برنامه یاد بعضی نفرات
 
دومین قطعه از این پروژه منتشر شد
همکاری دو عضو «دنگ شو» در پروژه مستقل «صبا و پارسا»
موسیقی ما - دومین قطعه از پروژه مشترک دو عضو گروه «دنگ‌شو» یعنی صبا صمیمی و طاها پارسا، با نام «موسیقی آشیانه» برای انتشار در اختیار «موسیقی ما» قرار گرفت.
 
صبا صمیمی، عضو اصلی گروه «دنگ شو» که علاوه بر نواختن سازهای ضربی به عنوان بک‌وکال نیز در این گروه حضور دارد، درباره پروژه مشترکشان با طاها که قرار است با نام «صبا و پارسا» به فعالیت خود ادامه دهد، می‌گوید: «به واسطه این‌که در «دنگ‌شو» بک‌وکال می‌خوانم، بسیاری از دوستان و خواننده‌های گروه سال ها من را تشویق به خواندن می‌کردند، تا این‌که بالاخره قطعه‌ای از یک آهنگساز را خواندم؛ البته خودم خیلی علاقه‌ای به خواندن نداشتم اما بعد از این قطعه، برایم جذابیت ایجاد شد و کم‌کم شروع به تمرین کردم تا این‌که موقعیتی برای یک تیتراژ تلویزیونی با نام «کودک شو» پیش آمد که همان ترک «دور دور» را برایش ساختیم. میلاد (باقری) چون فکر می‌کرد یک کار کودک است، آن را نخواند. البته درست است که شعرش نوستالژی بود ولی ما آن را عاشقانه و در واقع ایرانیزه کردیم و از آن حالت کودکانه خارج ساختیم. طاها پیشنهاد داد این قطعه را من بخوانم و در نتیجه تبدیل به یک پروژه مستقل از «دنگ شو» شد.»
 
این دو تصمیم دارند به شدت روی قطعات این پروژه متمرکز شوند. می‌گوید شعر و ملودی زیادی در دست دارند و می‌خواهند آنها را تنظیم و سریع‌تر منتشر کنند تا هر چه زودتر بتوانند این قطعات را روی صحنه ببرند: «در حال حاضر چهار قطعه نیمه آماده داریم که باید کامل شوند. البته کمی بین پخش قطعاتمان فاصله افتاد اما می‌خواهیم آن را منسجم‌تر ادامه دهیم و تصمیم داریم در صورت مهیا شدن شرایط مجوز، ماهی 2 یا 3 قطعه منتشر کنیم.»
 
او درباه این‌که آیا قرار است این قطعات به صورت یک آلبوم منتشر شوند یا نه می‌گوید: «هنوز تصمیمی برایش نگرفته‌ایم چون این روزها، آلبوم دیگر به آن شکل طرفدار ندارد. فعلاً می‌خواهیم با طاها سینگل ترک منتشر کنیم و برای کنسرت‌هایش هم برنامه‌ریزی کرده‌ایم.»
 
صبا درباره فضای قطعات این پروژه و تفاوتش با «دنگ شو» می‌گوید: «این قطعات الکتروپاپ هستند و به نظرم با دنگ‌شو تفاوت زیادی دارند. گرچه طبیعتاً ذهنیت ما همانی است که در دنگ شو وجود دارد اما هدفمان این است که این قطعات را به سمت فضای صرفاً الکترونیک و البته پاپ ببریم.»
 
می‌توانید قطعه «موسیقی آشیانه» با صدای طاها پارسا و صبا صمیمی را که شعرش توسط مازیار عبایی سروده شده و محمد شریعت نیز وظیفه تنظیم آن را بر عهده داشته، از «تماشاخانه سایت موسیقی ما» بشنوید و دانلود کنید.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 28 بهمن 1396 - 18:09

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود همکاری دو عضو «دنگ شو» در پروژه مستقل «صبا و پارسا» | موسیقی ما