برنامه یاد بعضی نفرات
 
«میلاد باقری» هم از این گروه جدا می‌شود؟
یکی دیگر از خوانندگان «دنگ‌شو» قطعه‌ای مستقل منتشر کرد
موسیقی ما – یکی دیگر از خوانندگان گروه «دنگ‌شو» هم قطعه مستقلش را برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار داد. «میلاد باقری» که از سال گذشته به شکل جدی با این گروه وارد همکاری شده، قطعه «گلابتون» را خوانده که این اثر تحت نام گروه «دنگ‌شو» منتشر نمی‌شود. این اثر در فضایی خلوت و فقط با پیانو تنظیم شده که «رضا شایا»، سرپرست و آهنگساز دنگ‌شو، این ساز را در قطعه میلاد باقری نواخته است. اولین اثر مستقل این خواننده در حالی منتشر می‌شود که چندی پیش «سعید آتانی»، دیگر خواننده گروه دنگ‌شو، هم چنین اقدامی را انجام داده بود.

«حمید خسروبیگی»، مدیر برنامه‌های این گروه، درباره قطعه میلاد باقری و شایعاتی درباره جدایی او به خبرنگار «موسیقی ما» گفت:«انتشار قطعات مستقل خوانندگان گروه دنگ‌شو به منزله جدایی آنها نیست و سعید آتانی و میلاد باقری با ما قطع همکاری نکرده‌اند. قطعه گلابتون اثری است که میلاد باقری از مدت‌ها قبل آن را دوست داشت و مایل بود در زمان مناسبی منتشرش کند. رضا شایا هم روی آن پیانو نواخت و اکنون به گوش مخاطبان می‌رسد. انتشار قطعات مستقل خواننده‌های یک گروه موسیقی امری مرسوم است و همانطور که می‌بینیم در سایر گروه‌های موسیقی که فعالیت دارند هم چنین اتفاقی رخ می‌دهد. همکاری میلاد و سعید با ما همچنان ادامه دارد و در کنسرت 24 مرداد به همراه سایر اعضای گروه روی صحنه می‌روند. 24 مرداد در برج میلاد میزبان مخاطبان عزیز هستیم تا بتوانیم یک شب پرخاطره دیگر را ثبت کنیم. همچنین در ساعت 8 شب روز اول مرداد هم قطعه ابوبوژوردو را از طریق سایت «موسیقی ما» منتشر خواهیم کرد. اثری که نسبت به کارهای گذشته گروه دنگ‌شو متفاوت محسوب می‌شود.»

اعضای گروه دنگ‌شو که چندی پیش سومین کنسرت آنلاین ایران را برگزار کردند روی 24 مرداد در برج میلاد و طی دو سانس روی صحنه خواهند رفت.

در ادامه می‌توانید قطعه «گلابتون» با صدای «میلاد باقری» و نوازندگی «رضا شایا» را از اینجا بشنوید و دانلود کنید.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تیر 1395 - 20:29

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود یکی دیگر از خوانندگان «دنگ‌شو» قطعه‌ای مستقل منتشر کرد | موسیقی ما