برنامه یاد بعضی نفرات
 
برگزاری کنسرت امیرحسین حسینی‌نیا در خوی و قونیه
موسیقی برای صلح
موسیقی ما - کنسرت «صلح آقای سماع» به سرپرستی «امیر حسین حسنی‌نیا» در شهرهای خوی و قونیه اجرا خواهد شد و پس از آن، این آهنگساز یکشنبه‌ی هفته آینده در حضور نواده‌ی مولانا و در کنار تربت و موزه این شاعر بزرگ به اجرای موسیقی خواهد پرداخت.

این اجراها که تهیه کنندگی آن به عهده «امیر مسعود هیدارن» است در خوی  با همکاری تولیت شمس و در قونیه در حضور نواده مولانا (به دو زبان فارسی و ترکی) شنیده می‌شود. «امیر حسین حسنی نیا»، شب گذشته در تولیت  شمس و با حضور تعدادی مسئولین شهر خوی به اجرای برنامه پرداخت و پس از آن قرار است، یکشنبه‌ی هفته‌ی جاری، مقابل نواده‌ی مولانا و در کنار تربت و موزه مولانا به اجرای موسیقی بپردازد. رپرتوار کنسرت های پیش رو شامل بداهه نوازی و اجرای قطعاتی از آلبوم «آقای سماع» و «راز آوری» (آلبوم جدید آقای سماع) به صورت تک نوازی و آواز خواهد بود.

امیر حسین حسنین نیا درباره دلیل برگزاری کنسرت قونیه به موسیقی ما گفت: «قونیه درست جایی است که کمی پایین تر از آن کسانی که با هم خویشاوند هستند با آتش کینه در حال ستاندن جان یکدیگراند.» گفتنی است در خلال این سفر که از خوی تا قونیه به طول خواهد انجامید بناست مراحل فیلمبرداری فیلم مستندی به نام «سفر صلح آقای سماع» نیز پشت سر گذاشته شود.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : جمعه 7 خرداد 1395 - 10:35

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود موسیقی برای صلح | موسیقی ما