برنامه یاد بعضی نفرات
 
در گفت‌و‌گو با خبرنگار سایت موسیقی ما عنوان شد
امید نعمتی: خود ما هم از این هدیه سورپرایز شدیم!
موسیقی ما - گروه «پالت» اين بار موزيك ويدئوى جديدى را به مناسبت شب يلدا به مردم تقديم مى‌كند كه البته براى خودشان هم نوعى سورپرايز بوده است.

در اين ويدئو، ترك «نيمی از ما» يعنى قطعه‌اى كه بسيارى از مردم توانستند با آن ارتباط برقرار كنند به تصوير كشيده شده است كه اميد نعمتى درباره آن مى‌گويد: «نيمی از ما جزو قطعاتى است كه خودمان خيلى با آن ارتباط برقرار مى‌كنيم و فكر مى‌كنم به شخصه در آلبوم «شهر من بخند» بيشتر از هر قطعه‌اى به آن گوش كرده‌ام. راستش را بخواهيد هميشه تصور مى‌كردم «نيمى از ما» جزو قطعاتى است كه مخاطبان خاص‌ترى دارد اما برعكس آنچه فكر مى‌كردم، خيلى‌ها اين قطعه را دوست داشتند و توانستند با آن ارتباط برقرار كنند.»

گروه «پالت» كه اغلب با ايده‌هاى جالبى همچون اجراهاى خيابانى و كنسرت‌هاى دانشجويى مخاطبان خود را غافلگير مى‌كرد، اين بار خودش هم توسط تهیه‌کننده‌اش سورپرايز مى‌شود. اميد درباره اين اتفاق مى‌گويد: «ما دوست داشتيم در شب يلدا به مردم هديه بدهيم و مشغول فكر كردن به اين هديه بوديم كه احسان رسول‌اف ما را سورپرايز كرد و اين ويدئو را به ما هديه داد. ما هم تصميم گرفتيم آن را به اشتراك بگذاريم تا مردم با ما در اين اتفاق شريك شوند و خب براى اين كار چه شبى بهتر از شب يلدا؟»

فارغ از تمام اين‌ها مى توان گفت يكى از مهمترين افراد براى هر گروهى تهيه‌كننده آنها است و در اين سال‌ها اينطور به نظر آمده كه نوع ارتباط «پالت» با تهيه‌كننده خود دور از معنايى است كه در ايران به عنوان تهيه‌كننده مى‌شناسيم. در واقع به گفته خود بچه‌هاى پالت، احسان رسول‌اف هم يكى از اعضاى اين گروه است كه با او وارد تعامل شده‌اند، نه يك قرارداد. اميد در اين رابطه مى‌گويد: «من فكر مى‌كنم احسان اين قطعه را خيلى خوب درك كرده و تصاوير شعر من را از دريچه نگاه خودش بسيار دقيق ديده و توانسته همانند خودم آن مفاهيم را به كارگردان اثر منتقل كند. علاوه بر اين، موضوع جذاب براى من، هيجان و ذوق و قريحه‌اى بود كه احسان رسول‌اف از ساخته شدن اين كليپ و منتشر كردنش براى شب يلدا، در سمت يك تهيه‌كننده داشت. اين هيجان واقعا من را خوشحال كرد و يك بار ديگر مطمئن شديم كه از حضور او در كنار «پالت» خوشحاليم.»
 
  • نيمى از ما كه براى نرفتن، ماندن و برگشتن است
مى گويند «نيمى از ما» فصل مشترك عشق و درد و كودكى و خاطرات با همه شادى‌ها و غصه‌هايش است. اميد هم با تمام اين‌ها، نيمى از ما آدم‌ها را سروده و نسلشان - بخوانيد نسلمان - را به تصوير كشيده تا به قول خودش بتواند يك عاشقانه نسلى خلق كند. او در اين‌باره مى‌گويد: «همانطور كه قطعه «نيمى از ما» خاطره‌انگيز است، ويدئوى آن هم بسيار خاطره‌انگيز شده است؛ گويى خاطره جمعى يك نسل است. من موقع سرودن شعرش هم همين حس را داشتم و به نظرم يك عاشقانه نسلى است كه توانسته در ويدئوى آن هم نمود پيدا كند و تصاوير جذاب و ملموسى را براى شب يلدا رقم بزند.»

اميد نعمتى كه هر بار در كنسرت‌های «پالت» پيش از اجراى قطعه‌ی «نيمى از ما» نوشته‌اى از ندا جبرائيلى به بهانه انتشار آلبوم «پالت» در روزنامه شرق را براى مردم حاضر در سالن مى‌خواند، اين‌بار هم ترجيح مى‌دهد حرف‌هايش را با همان متن به پايان برساند:

«من دلم خوش است به مردمى كه هر شب با صداى «شهر من بخند»، در گوششان به خواب مى‌روند، به دهه شصتى‌هايى كه «از شب آواز ساخت تا ترسش بريزد» و از رنج‌هايش قصه ساخت و... چه قصه‌هايى كه در راه است و اين روايت حالاحالاها ادامه دارد. چه قصه گوهاى زيادى كه در اين شهر هنوز شناخته نشده‌اند و بايد صبر كرد و شنيد تا شهرمان جايى بشود براى نرفتن، ماندن و برگشتن.»

ویدئو کلیپ «نیمی از ما» به عنوان هدیه یلدایی گروه «پالت» را اینجا ببنید و دانلود کنید:

 
کیفیت فرمت حجم لینک
480p mp4 72 MB دانلود
720p mp4 138 MB دانلود
1080p mp4 316 MB دانلود
نیمی از ما
دانلود
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 - 15:16

دیدگاه‌ها

دوشنبه 30 آذر 1394 - 18:15

سلام استاد یلدای شما مبارک

دوشنبه 30 آذر 1394 - 20:15

معلوم نیست جبهه گیریتون به سمت کدوم خواننده هاس ولی ای کاش تبعیض قائل نمی شدینو آهنگ خواننده های دیگه که مجازنو هم میذاشتین مثل مجید یحیایی واقعا توو سایتتون و همچنین اینستاتون مظلوم ترین خوانندس مجید یحیایی،با این حال به نظر من عادلانه نیست نه سایتتون نه اینجا که صفحه زدین واسه خودتون بدرود?

سه شنبه 1 دی 1394 - 02:48

این ویدیو فوق العاده بود ..و البته تلخ و دلخراش.. شب یلدا زیاد مناسب نبود برای رونمایی این موزیک ویدیو...باید جسارت و دقت کارگردان رو توی انتخاب تصاویر آرشیوی ستود..اما موزیک ویدیو امید توی آهنگ رو نداره..نیمی از ما یکی از بهترین کارهای پالت هست،اشک انگیز و تلخ،درباره ی نسلی که از هم جدا شد و عشق هایی که از دست رفت و آدم هایی که به شهادت رسیدند ،عده ای به فساد رسیدند و از جنایتی فروگذار نکردند،عده ای ناچار شدند ترک وطن کنند و عده ای هم با امیدواری به آینوه موندند...جای عده ی آخز خالیه توی این موزیک ویدیو..تلخ هست و شوکه کننده به خصوص تکرار تصاویر آخرش...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود امید نعمتی: خود ما هم از این هدیه سورپرایز شدیم! | موسیقی ما