برنامه یاد بعضی نفرات
 
با تنظیم «رشید رفیعی» و ترانه‌های «ارشک رفیعی»
آلبوم «گل بیتا» با صدای مرتضی پاشایی هم منتشر شد
موسیقی ما – از ساعات انتهای عصر دیروز آلبوم «گل بیتا» با صدای مرتضی پاشایی توزیع و منتشر شد تا سطح شهر در فاصله چهار روز مانده به سالروز درگذشت مرتضی پاشایی با پوسترهای رنگارنگ این خواننده و آثارش منقش شوند.

به گزارش «موسیقی ما»، آلبوم پرسر و صدا و پر خبر «گل بیتا» که از چند ماه قبل خبر و جنجال‌هایش در رسانه‌های مختلف مطرح شد، تحت امتیار موسسه «ترانه سمان» و با پخش «ریزموج» وارد بازار موسیقی کشور شده است و جالب اینجاست که با توجه به انتشار دو آلبوم «یکی هست» و «اسمش عشقه» این خواننده در قالب یک پکیج که از سوی پخش دنیای هنر از صبح دیروز روانه بازار شده است، هم اکنون دوستداران این خواننده با تعدد انتخاب در آثار جدیدا منتشر شده این خواننده رو به رو شده اند.

این در حالی‌ست که گفته می شود اثر دیگری از مرتضی پاشایی نیز در یک مجموعه تصویری از کنسرت های این خواننده در دست انتشار است تا بازار آثار منتشر شده مرتضی پاشایی در آستانه سالروز درگذشت‌اش داغ داغ باشد.

آلبوم «گل بیتا» به گفته مدیران شرکت صاحب امتیاز اثر، در ساعات ابتدایی پخش و توزیع با استقبال قابل توجهی رو به رو شده است و احتمال دارد صبح روز چهارشنبه همین هفته نیز بار دیگر تجدید چاپ شود.

آلبوم «گل بیتا» از هشت قطعه به نام های : «صدای تو، نبودی، گل بیتا، هم گریه، پرنده 1، چشمای خسته، آخرین غزل، پرنده 2» تشکیل شده است که ترانه‌های تمام این قطعات «ارشک رفیعی» است. آهنگسازی کلیه این قطعات را خود مرتضی پاشایی انجام داده است و «رشید رفیعی» نیز تنظیم این قطعات را بر عهده داشته است.

کلیه این قطعات و موسیقی این آثار در استودیو «ترانه سمان» انجام پذیرفته است و علاوه بر مرتضی پاشایی و رشید رفیعی، مرتضی نیازی و حامد مقربی نیز در این آلبوم ساز زده‌اند.

«رشید رفیعی» به عنوان اصلی‌ترین فرد در انتشار این آلبوم در گفتگویی کوتاه در روز انتشار این اثر به خبرنگار «موسیقی ما» گفت: « به زودی درباره این آلبوم حرف‌هایی را خواهم زد که خیلی‌ها نمی‌دانند».

انتشار این آلبوم در حالی اتفاق افتاد که درروزهای گذشته برخی از اعضای خانواده و اطرافیان پاشایی نسبت به انتشار این اثر واکنش‌هایی داشتند و در ادامه روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت ارشاد در بیانیه ای موسسه صاحب امتیاز این آلبوم را به عنوان دارنده حقوق معنوی و مادی این آلبوم، صاحب صلاحیت و اختیار در انتشار آن دانست.

خبرنگار «موسیقی ما» گفتگوی مفصلی را با تیم همکاران پاشایی دراین آلبوم و موسسه انتشار دهنده اثر داشته که درروزهای آینده متن این گفتگوی تفصیلی در «موسیقی ما» منتشر خواهد شد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 آبان 1394 - 14:23

دیدگاه‌ها

دوشنبه 18 آبان 1394 - 15:37

نچ نچ نچ.
واقعا از تاسف هم گذشته یعنی چی آخه؟؟؟؟؟؟؟؟

دوستان محترم بیایید ی پولی بزاریم به اینا کمک کنیم بیچاره ها واقعا نیازمندن.
اصلا نمیشه درک کرد یعنی چی این کارا دیروز اونو پخش کردن امروز اینو.

یکی جلو اینارو نگیره لباسایه مرتضی پاشایی هم پکیج میکنن میفروشن.

واقعا یکی از یکی بدتر.
پس کجاست ارشاد جلو اینارو بگیره.
آلبوم ده ساله پخش میکنین؟؟؟
وای بر این ملت.
واقعا به کمک مالی نیازمندن نچ نچ نچ.
اصن حتی نمیشه به اینا توهین کرد از بس بی ارزشن.
بیچاره پدر مرتضی چقدر حرف شنید اوایل.
متاسفم واقعا.
موسیقی ما چاپ کن خواهشن.

دوشنبه 18 آبان 1394 - 16:42

یه زمانی به شوخی میگفتم هایده آلبوم جدید داده (بعد مرگش) به اسم فریاد زیر خاک
بعد مردم میخندیدن

الان دیگه جدی شده قضیه
تعداد آلبومایی ک بعد مرگ این بنده خدا منتشر شده بیشتر از آلبوماییه ک قبل مرگش داده
خخخ

دوشنبه 18 آبان 1394 - 18:00

میگم چطوره خودمون یه کمپین بزنیم یه پولی بدیم به کسانی که به این پول نیازمندند تا بیشتر از این آبروی مرتضی رو نبرن!!!
واقعا متاسفم واسه هر کسی که این کارارو میکنه و هدفی جز پول نداره.
خدا رحمتت کنه مرتضی

دوشنبه 18 آبان 1394 - 18:20

واقعا جای تاسفه انتشار این آلبوم با این کیفیت اگه خود پاشایی از این آلبوم رضایت داشت همون سال 89 منتشر میکرد نه اینکه بعد فوتش برای کسب درآمد اونم چند روز قبل سالگردش یعنی سود جویی ما هم هواداران، این اثررا به صورت اورجینال تهیه نمی کنیم جهت اعتراض

سه شنبه 19 آبان 1394 - 11:22
اداک ملکی

دوست عزیز من که شنیدم خیلی خوشم اومد . تو این ده سال اخیر یکی از بهترین البومهایی بود که گوش کردم. همه چی عالی. از اکثر کارای مرحوم خوشم نمیومد ولی این کار یه چیز دیگست دستش درد نکنه . اهنگساز و تنظیم کنندم واقعا عالی بودن.

185.26.182.37
دوشنبه 18 آبان 1394 - 19:01

اینا که خوبه من شنیدم که بالای 40 تا ترک ازش دارن می خوان آلبومش کنن
از نظر من ارزش نداره با کیفیت بد آهنگ می دن مثلا این البوم مرتضی به نظرم بدترین کاراش توشه ولی توی یکی هست و مخصوصا اسمش عشقه بهترین ها هست

سه شنبه 19 آبان 1394 - 00:33

البوم به اصطلاح گل بیتا که سوء استفاده محض بیش نیست وخود مرتضی هم ناراحت بوده ونگران که یه روزی این اهنگها به اسم البوم منتشر نشود بنابر این از همه هوادارهای مر تضی عزیز(خانواده خاص ) تقا ضا دارم که هیچ کس این البوم راخریداری و یا دانلود نکنیدواتحاد خودتونو مثل همیشه نشون بدید تا به جای نفع ضرر مالی ببینندودیگر کسی به خود اجازه ندهد به اسم مر تضی وبرای پول در اوردن خودشان سوء استفاده نکنند .امید وارم که خدا جواب کار انها را بدهدو نابو دشان کند که از اسم مر تضی واحساسات مردم سوء استفاده میکنند. (عضو کوچک خانواده خاص)

سه شنبه 19 آبان 1394 - 00:36

هر خواننده ای ممکن است برای اینکه یک البوم منتشر کند اهنگهای زیادی را بخواند وفقط یه تعداد اندکی از انها را انتخاب کند و مرتضی از این امر مستسنی نیست .این دلیل بر این نمیشه که سابقه کاری مرتضی عزیز زیر سوال برود چون که او این اهنگها را قبول نداشته ومنتشر نکرده بنابر این کارهای مر تضی محسوب نمیشه حتی اگر خود مر تضی خوانده باشد.وهیچ وقت با این اهنگها والبوم های دروغین به اسم مرتضی وحاشیه ها از ارزش مرتضی کم نمیشه بلکه به ان اضافه میشود ومهم بودن ومحبوب بودن مرتضی وپست بودن، پول پرستی، و بد خواه بودن انها ی به اصطلاح دوست را نشان میدهد که خیانت در امانت کردن .چرا که مر تضی در هنگام حیاتش اهنگها والبوم های مورد قبول خودشو منتشر کرده ومورد قبول همه هوادار هاش بوده .ویا لااقل اسم انها را ذکر کرده مثل البوم اسمش عشقه که به حق با وجود نبود خودش ووکال بودن اهنگها عالی بود .روحت شاد( امپراطور مظلوم با احساس)

سه شنبه 19 آبان 1394 - 11:00

خدا ازشون نگذره که مرتضیِ بزرگ و عزیز ما و خونواده ی مظلومش رو اینطوری عذاب میدن. لطفا هیچکس این آلبوم رو نخره تا تیرشون به سنگ بخوره

سه شنبه 19 آبان 1394 - 11:24

بهترین البومی بود که این مدت شنیدم. به یاد روزهای اوج موسیقی پاپ افتادم. امیدوارم این جور کارا بیشتر منتشر بشه .

سه شنبه 19 آبان 1394 - 11:34

نمیدونم چرا فعالیت این خواننده بعد از زمان فوتش بیشتر شده ؟ واقعا که یک سری افراد برای منفعت مالی چه کارها میکنند

سه شنبه 19 آبان 1394 - 15:34

آلبوم گل بیتا خوبه ....با این که گفته میشه برای سال های اول کارش بوده ولی کم از کارای آخرش نداره...نمیدونم چرا منفعت اشخاص به مزاج بعضیا نمیسازه و فکر میکنن آلبومای مرتضی باید دور ریخته بشه یا سرمایه گذاران باید از حقشون بگذرن و آلبومها رو خیرات کنن!!!!! جایی که باید ازشون برای زنده نگهداشتن یاد مرتضی قدر دانی کرد یه عده میان برچسب منفعت طلبی میزنن درحالی که اگر خودشون جای سرمایه گذار بودن از یک ریال حقشونم نمیگذشتن.تازه شاید صد کلک و ترفند به کار میزدن که سود بیشتری ببرن .خلاضه از کیسه ی خلیفه بخشیدن آسونه. کاش حواسمون به نظر دادنمون باشه!!!! من که از موسسه ی منتشر کننده ی این آلبوم سپاسگزارم .روح مرتضی شاد

چهارشنبه 20 آبان 1394 - 02:03
خانواده خاص

با سلام دوست عزیز از کدوم حق حرف می زنید اگر حقی بوده این ده سال کجا بودن چرا هنگام حیات مر تضی حقشونو نگرفتن .مرتضی ده سال پیش البوم گل بیتا رو به این موسسه داده انها هم منتشر کردند البته همین موسسه حق دارد دوباره همین البومو منتشر کنه کسی منکر این حقشون نیست .اما نه اینکه به اسم همین البوم اهنگهای دیگه مر تضی روکه بعضی هاشون فقط در حد اتود هستند واز کیفیت خوبی بر خوردار نیستند ومرتضی هم رضایت نداشته رو منتشر کنند ما هم دوست داریم صدای مرتضی رو بشنویم امانه وقتی که خودش راضی نبوده اگه می خواست دوره حیاتش این کارو می کردو به قول دوستشان این اهنگها امانت بوده نزد انها این کارشان هیچ منظوری غیر از پول پرستی، سوءاستفاده از احساسات مردم به هنگام سالگرد مرتضی رو نشا ن نمی دهد.من فقط به خاطر مر تضی ناراحت هستم که این چنین دوستایی داشته که به جای اینکه به فکر دوست سفر کرده شان باشندبه فکر سوء استفاده هستند به هر قیمتی حتی به قیمت زیر سوال بردن سابقه کاری مرتضی من فقط می تونم بگم متا سفم متاسفم مرتضی که اینقدر دنیا پست هستو مردمش بی رحم.برامون دعا کن مر تضی که حال دلمون خوب شه بی رحم نباشیم بی معرفت نباشیم .روحت شاد مر تضی جان که حتی به هنگام درد کشیدنت در بیمار ستان به فکر هوادارات بودی که بیرون سر ما نخورن.

5.161.153.13
چهارشنبه 20 آبان 1394 - 10:29
اداک ملکی

ببخشید خانواده خاص محترم ولی یه چیزی نگید که ادم خندش بگیره. البوم اسمش عشقه رو من که گوش کردم کاملا معلوم بود بعضی ترکها اتوده و کیفیت بسیار پایینی داشت اما البوم گل بیتا همه ترکها تو یه کیفیتن و کیفیت ضبظشون از ترکهای اسمش عشقه بهتره. من که چنین احساسی داشتم. نمیدونم شما البوم گل بیتا رو شنیدید یا نه ولی بشنوید تا متوجه تفاوت بشید.

185.26.182.37
سه شنبه 19 آبان 1394 - 17:39

به نظر من آلبوم خیلی خوبیه

چهارشنبه 20 آبان 1394 - 00:33

آلبوم گل بی تا عااااالی بود و خییییلی به موقع اومد بیرون .آهنگ پرنده فوق العاده بود ، تا حالا آهنگی با این حس از مرتضی نشنیده بودم. حس کردم خودشو توصیف کرده .معصوم و غریبانه. خواهش میکنم انقدر نگید مرتضی راضی نبوده دعوای سر منفعتتونو جای دیگه ببرید .بذارید ما با آرامش از آلبوم لذت ببریم.الآن مرتضی به هرچیزی که یادشو زنده کنه نیاز داره تا خدابیامرزی به روحش بفرستن.منو خانوادم از بس آلبومای قبلیش تکراری شده بود گذاشتیمش کنار و داشتیم از خواننده های دیگه آهنگ گوش میکردیم .ولی از وقتی گل بیتا روخریدم دائم پلی میکنیم و براش فاتحه میخونیم .این برایمرتضی خیلی بهتراز فراموش شدن در اوجه...لطفا خانواده و مسئولین به حرفام دقت کنن.مرتضی اگه الآن میتونست نظر بده قطعا با پخش آلبوم های قدیمیش صددرصد موافق بود..روحش شادو در آرامش.فاتحه بخونید.

چهارشنبه 20 آبان 1394 - 06:38

والا تا جایی که من اطلاع دارم آلبوم گل بیتا سال هشتاد و هشت مجوز نشر گرفت و سال هشتادو نه قرار بود منتشر بشه که خود مرتضی به پیشنهاد و خواست خودش اول برای معروف شدن یه آلبوم دیگه با دو ترک از گل بیتا روی سایت ها گذاشت که فروش گل بیتای اصلی بیشتر بشه ... سال نود دوباره چون خودش آلبوم آماده کرده بود خواهش کرد اول آلبوم خودشو بیرون بده تا فروش کنه و باز موسسه لطف کردو دست نگه داشت. یکسال و اندی بعد از اون هم بیمار شد و دیگه کسی دل و دماغ انتشار آلبوم نداشت. بعد از فوتش موسسه با خانواده ی پاشایی تماس گرفت و اونا گفتن صبر کنید تا آلبوم اسمش عشقه بیرون بیاد چون مرتضی خیلی دلش میخواست این آلبوم بیرون بیاد، باز موسسه صبر کرد تا شهریور ،و تهیه کننده ها گفتن چون تازه آلبوم اسمش عشقه بیرون اومده صبر کنیم تا آبان و این شد که مصادف شد با سالگرد فوت مرتضی. حالا یهو این وسط نارضایتی و وحشت مرتضی از کجا دراومد...اللهُ اعلم !!!!
خواهش میکنم از موسیقی ما این پیامو حتما به نمایش بگذاره چون سوال خیلی هاست
آلبوم گل بیتا هم انصافا زیبا و دلنشینه،از دست ندید

چهارشنبه 20 آبان 1394 - 19:28
بابک

ممنون از توضیحات جنابعالی ! ولی ما نفهمیدیم شما بالاخره امیر علیخانی هستین؟ تینا عالمی هستین ؟ نگار سلطانی هستین؟ با یه آی پی لااقل سه تا کامنت نزارین ! مردم سطح سوادشون بالاتر از قدیمه می فهمن !

151.240.214.25
پنجشنبه 21 آبان 1394 - 00:52
امیر علیجانی

آقا بابک به قول شما الآن دیگه همه میدونن آی پی اون بالا می افته ،ولی بهتره بدونی میشه که چند نفر از یه تبلت استفاده کنن و نظرشونو بذارن ،نگار همسر بنده هست و در دورهمی دوستانه ای برای اولین بار آلبوم گل بیتا رو پلی کردیم و لذت بردیم از طرف یکی از خبرنگاران سایت خبری به دروغ گفته شده بود که آلبوم تکراری و بی کیفیت هست ،بهتر دیدیم نظرمون رو تک تک بگذاریم و همه از تبلت نگار که نت پرسرعت رایتل داشت استفاده کردیم .الآن مشکل شما برطرف شد

5.114.168.126
چهارشنبه 20 آبان 1394 - 16:40

خیییلی به موقع و به جا بود کلی لذت بردیم فکر میکردم همون گل بیتای قبلی باشه آخه گفته بودن تکراریه و لی با این حال خریدم ،با گوش دادن به آهنگها چنان سورپرایز شدم که امروز دو تا دیگه خریدم واسه دوستم که شدیدا عشق مرتضاست . دمتون گرررررم بازم از این کارا بکنید❤

چهارشنبه 20 آبان 1394 - 19:50

اقا انصافا نامردیِ
همه قلب اند و سیه چون بزنی برسرسنگ !

جمعه 22 آبان 1394 - 09:32

پرنده 2 از آلبوم گل بیتا 2
پرنده جون رازقی پرهاتو وا کن و برو، کسی تورو دوست نداره، هیچکس نمی خواد عشقتو؛ یکی دوروز که بگذره زمستون از راه که بیاد دوست داره آزادت کنه پرای رنگیت و می خواد؛ فکر می کنی بهار می آد آخه شنیدی اسمشو، تو شهر قصه اش نبودی، ندیدی سرنوشتشو؛ برای من برای تو تموم فصل ها پاییزه ، از آسمون چشممون بارون غربت می ریزه، ؛ برای من برای تو تموم فصل ها پاییزه، از آسمون چشممون بارون غربت می ریزه،
فکر می کنی بهار می آد آخه شنیدی اسمشو، تو شهر قصه اش نبودی ندیدی سرنوشتشو؛ تو شهر ما جای تو نیست جای کلاغای سیاس، تو عاشقی و ساده دل، اما زمونه بی وفاس؛ نه می شه گفت که چی بوده نه می شه فهمید چی می شه، عابرا لبخند می زنن اما تو مغزا آتیشه؛ برای من برای تو تموم فصل ها پاییزه، از رو درخت عمرمون برگای بودن می ریزه، برای من برای تو تموم فصل ها پاییزه، از رو درخت عمرمون برگای بودن می ریزه،
بچه ها می زنن تورو با تیرکمون و چوب و سنگ، پرت تو بازی می شکنه دنیا می شه زندون تنگ، تا اون درخت اونوری نمی تونی تنها بری، تنها تو می شی و خودت از غم غربت می میری، برای من برای تو،

دوشنبه 25 آبان 1394 - 16:57

سه تراک اول حس خیلی خوبی داشتن
حس آهنگهای دهه هشتاد

دوشنبه 25 آبان 1394 - 19:52

ببینید دوستان عزیز
صدای مرتضی درهرصورت حتی اگه 1خط از1 شعرم باشه قشنگ ودلنشینه والبته هرچند همه میدونیم که مسلما اون اوایل که تازه خواننده شده صداش مث آهنگا ی2تا آلبوم یکی هست واسمش عشقه نبوده.
آهنگای گل بیتا قشنگن اما خب مرتضی بعداز گل بیتا روز بروز صداوتجربه ش بهتر شده. پس انتظارات بیشتری طرفداراش ازش داشتن .
اگه بیرون دادن این آلبومه وفیلم کنسرتها ویا هراثردیگه ای از مرتضی بخاطر دل هواداراش باشه وفقط جنبه یادگاری داشته باشه که واقعا خیییییییلیم عالیه.اگه سود مالی درکار نباشه باید خییلی هم از اینجور افراد ممنون باشیم که یادگاریهای بیشتری از مرتضی جان دراختیارمون میذارن.
چون صدای مرتضی انقد زیباست که آدم ازشنیدنش واقعا سیر نمیشه.حتی اگه جنبه تمرینی داشته باشه صداش برای ما لذت بخشه. پس هرچقدر اهنگ بیشتری ازش داشته باشیم بیشتر خوشحال میشیم.
اما اینا هدفشون درآمد زایی بااسم مرتضی ست نه توجه به دل مردم وهوادارای مرتضی.
خب وقتی مرتضی راضی نباشه این افراد باید جواب کارشونو اون دنیا بدن.هرچند مطمئنا تواین دنیاهم تقاص پس میدن.

البته بنظرمن درسته گل بیتا به کیفیت اسمش عشقه ویکی هست نمیرسه.اما چیزی از ارزش مرتضی کم نمیکنه چون مرتضی امتحانشو پس داده وانقدر صداش زیباو باکیفیت ودلنشینه که جای انتقادی ازش نمیمونه.
پس نگران گل بیتا ویا آپار پخش نشده دیگه از مرتضی نباشید دوستان.
صدای مرتضی همیشه دلنشینه.

سه شنبه 26 آبان 1394 - 13:50

جهان سومه دیگه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «گل بیتا» با صدای مرتضی پاشایی هم منتشر شد | موسیقی ما