برنامه یاد بعضی نفرات
 
19 مهر در تالار وحدت
کنسرت آثار خاطره انگیز «ناصر چشم آذر» برگزار می‌شود
موسیقی ما – مدیر عامل شرکت «آوای دوران» از برگزاری کنسرت نوستالژی های استاد «ناصر چشم آذر» در تالار وحدت خبر داد.

به گزارش «موسیقی ما»، رسول ترابی صبح امروز درباره برگزاری نخستین گنسرت نوستالژی های استاد «ناصر چشم آذر» به «موسیقی ما» گفت: «اولین کنسرت بزرگ استاد ناصر چشم آذر در تاریخ 19 مهر ماه در تالار وحدت برگزار خواهد شد.»

ترابی درباره جزئیات بیشتر این کنسرت نیز گفت: «این کنسرت ترکیبی از موسیقی های خاطره انگیز و بی کلام استاد است از قبیل آلبوم «باران عشق» موسیقی فیلم‌هایی چون «خواهران غریب»، «قصه های مجید» و... که با ارکستر بزرگ روی صحنه می رود. بخش دیگری از این برنامه هم مروری بر آثار نوستالژی استاد چشم آذر است که قطعا مورد توجه دوستداران موسیقی قرار خواهد رفت.»

این گزارش می افزاید، ناصر چشم‌آذر موسیقی‌دان، آهنگ‌ساز و تنظیم کننده ایرانی است. او برادر کوچکتر منوچهر چشم آذر است و در سایه تعلیمات پدرش اسماعیل چشم آذر مراحل اولیه موسیقی را فرا گرفت. او در کودکی ساز آکاردئون را انتخاب نمود. در ۱۲ سالگی به همراه پدرش وارد ارکستر آذربایجانی رادیو ایران می‌شود. در ۱۳ سالگی جایزه ویژه موسیقی را در مقطع دبیرستانی به خاطر نواختن آکاردئون دریافت نمود.

در ۱۷ سالگی رهبری کنسرت ترتیب داده شده در سفارت ایران درعراق رابر عهده می‌گیرد. در ۲۰ سالگی جهت گذراندن دوره جاز به آمریکا مسافرت می‌کند. پس از بازگشت سرپرستی ارکستر شوی تلویزیونی پرویز غریب افشار را برعهده گرفت. در محضر اساتید بنام موسیقی ایران نظیر مرتضی حنانه، ملک اصلانیان دوره‌های تکمیلی را سپری نمود. در سال ۱۳۵۷ به مدت ۵ سال جهت تکمیل دوره موسیقی جاز و موسیقی فیلم به آمریکا مسافرت می‌کند.

«ناصر چشم آذر»از پیشگامان سازهای الکترونیک در ایران می‌باشد و باران عشق یکی از شاهکارهای اوست.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 مهر 1394 - 10:39

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

چهارشنبه 1 مهر 1394 - 23:16

خدا استاد ناصر چشم آذر عزیز رو حفظ کنه انشالله...

آلبوم "باران عشق" بهترین آلبوم بی کلام قرن

پنجشنبه 2 مهر 1394 - 04:33
یک کاربر سایت موسیقی ما

کاملا باهاتون موافقم به شخصه صدها اثر بیکلام گوش دادم ولی هیچکدوم البوم باران عشق استاد نمیشه..این البوم به هیچ وجه تاریخ مصرف نداره......خدایا عمر با سلامتی به استاد عنایت بفرما

126.80.146.43
شنبه 4 مهر 1394 - 20:58
شهاب شریف

واقعا موسیقی باران عشق و تیتراژ اون زمان برنامه شبهای تابستان با اجرای مرحوم رضا صفدری بینظیر بود و هست و تا ابد خواهد بود. هنوز که هنوزه زنگ موبایل من موسیقی باران عشقه.واقعا این اهنگ عشقه

95.54.4.57
پنجشنبه 2 مهر 1394 - 11:46

چه خوب استاد چشم اذر کنسرت دارند. کاش استاد هر هفته در سالن یا رستوران کلوبی برنامه داشتند که بیشتر می شد از اجرای زنده استاد لذت برد.

جمعه 3 مهر 1394 - 12:23

سالیان ساله که با البوم باران عشق ریلکس میکنم و با اینکه هزاران هزار بار گوش دادم بدون اغراق باز برای من تازگی داره و با تمام احساسم ازش لذت میبرم..ضمنا چند سالی هم هست پیگیر موسیقی متن سریال اتش وشبنم شاهکار دیگه ای از چشم اذر هستم ولی توی هیچ سایت و یا فروشگاهی گیر نمیارم..چندین بار هم درفضای مجازی از ایشون درخواست کردم ولی ظاهرا پیج ها برای شخص خود ایشون نیست و یا وقت پاسخ دادن ندارند

یکشنبه 12 مهر 1394 - 07:20

باران عشق نهايت عشق ورزي در موسيقي است .

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت آثار خاطره انگیز «ناصر چشم آذر» برگزار می‌شود | موسیقی ما