برنامه یاد بعضی نفرات
 
با اجرا در شهر «پورتلند»
تور گروه پالت در آمریکا آغاز شد
موسیقی ما - گروه «پالت» پس از چندین اجراى موفق در تهران و چند شهر دیگر ایران و به دنبال چند اجرا در اروپا، تور جدید خود را در آمریکا آغاز کرده و تا اواسط مهرماه در چندین شهر و ایالت این کشور روی صحنه می‌رود. این گروه در آغاز تور امریکای خود ابتدا در شهر «پورتلند» روی صحنه رفت و سپس در دو شهر دیگر این ایالت، «شهر من بخند» را اجرا کرد.

روزبه اسفندارمز سرپرست گروه پالت درباره این کنسرت‌ها می‌گوید: «این تور در دوازده شهر و ایالت آمریکا برگزار می‌شود که از روز ۱۱ سپتامبر برابر با ۲۰ شهریور ماه از شهر پورتلند آغاز شده و اجرا در ایالت واشنگتن‌دی‌سی در تاریخ ۴ اکتبر برابر با ۱۲ مهرماه نیز پایان بخش تور کنسرت‌ آمریکای پالت خواهد بود.»

این نوازنده کلارینت درباره اهداف فرهنگی این تور هم معتقد است: «از ابتدای کار پالت همیشه خواستیم که موسیقی‌مان محدود به مرزهای ایران نباشد و صدایمان را به گوش ایرانیان و غیرایرانیان خارج از کشور هم برسانیم.»

 سرپرست گروه موسیقی پالت همچنین با انتقاد از فضای رسانه‌ای دیگر کشور‌ها نسبت به ایران توضیح داد: «در دیگر کشور‌ها تصویر خوبى از ایران و ایرانی ارایه نشده است. مثلا وقتی در تور اروپا به سر مى‌بردیم، شاهد برخوردهای متفاوتى از سوی مخاطبان بودیم؛ آنها‌ از اینکه یک گروه موسیقی ایرانی کنسرت می‌دهد تعجب می‌کردند و می‌گفتند مگر در ایران هم موسیقی وجود دارد؟ در چنین شرایطی پالت و دیگر موزیسین‌ها وظیفه خود می‌دانند تا به سهم خود، موسیقى ایران را به مخاطبان غیر ایرانی هم ارائه کنند.»

 اسفندارمز در خصوص قطعات اجرایی این گروه در تور کنسرت‌هاى آمریکا هم اینگونه توضیح می‌دهد: «رپرتوار اجرایی ما با آنچه که در کنسرت‌های داخل ایران ارایه می‌دهیم، تفاوت چندانی نخواهد داشت و کنسرت‌ها بر اساس دو آلبوم «آقای بنفش» و «شهر من بخند» اجرا مى شوند؛ البته تمرکزمان بیشتر روی آلبوم دوم گروه است.»

شایان ذکر است؛ تمام بلیت‌های اجرای پالت در شهرهای «لس‌آنجلس»، «هیوستون»، «نیویورک» و «واشنگتن‌دی‌سی» از هم‌ اکنون به فروش رفته است.

روزبه اسفندارمز (سرپرست و نوازنده کلارینت)، امید نعمتی (خواننده)، مهیار طهماسبی (ویولنسل)، کاوه صالحى (گیتار) و داریوش آذر (کنترباس) اعضای پالت در این تور هستند. امین طاهرى (درامز) هم در این تور، گروه را همراهی می‌کند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 شهریور 1394 - 11:30

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تور گروه پالت در آمریکا آغاز شد | موسیقی ما