برنامه یاد بعضی نفرات
 
در شب آواز خوانی «اشکان خطیبی»، «هانا کامکار» و ...
افتتاحیه نمایش موزیکال «سینماهای من» برگزار شد
موسیقی ما - نمایش موزیکال «سینماهای من» شب گذشته در پردیس چارسو به کارگردانی «محمد رحمانیان» نخستین اجرای خود را روی صحنه برد و افتتاحیه این نمایش با استقبال دوستداران این گروه روبه رو شود.

در ابتدای برنامه و در حالی که چیزی تا آغاز نمایش نمانده بود، «محمد رحمانیان» در سخنانی کوتاه حاضرین در سانس افتتاحیه هر نمایشی را جزئی از گروه دانست که همیشه یار و یاور آنها بوده اند.

«سامان احتشامی» به عنوان نوازنده پیانو و ملودیکا پیش از همه بازیگران روی صحنه آمد و پس ازادای احترام او به جمع حاضر اپیزودهای نمایش یکی پس از دیگری اجرا شدند.

در این نمایش اشکان خطیبی قطعه ای از «فریدون فروغی» را اجرا کرد و در ادامه نیز «هانا کامکار» به همراهی همخوان قطعاتی را برای حاضرین اجرا کرد. انتهای این نمایش نیز با آواز خوانی «فرشته حسینی» (بازیگر و خواننده افغان) که با همراهی همخوان به اجرای برنامه می پرداخت، بود که به نوعی پایان بندی این نمایش را رقم می زد.

«سینماهای من» خاطره بازی با سینماهای قدیمی تهران است که داستانی قدیمی را روایت می کند و از عشق طرفداران سینما به فیلم های قدیمی سخن می گوید. این نمایش موزیکال که تا 13 خردادماه در دوسانس 19 و 21 در تالار چارسو اجرا خواهد شد، چهار اپیزود دارد که در آن با محوریت چهار سالن سینمایی قدیمی، مروری بر تاریخ سینما و در کنار آن تاریخ سیاسی اجتماعی ایران خواهد داشت.

مهتاب نصیرپور، حبیب رضایی، اشکان خطیبی، بهنوش طباطبایی، علی عمرانی، افشین هاشمی، علی تاجمیر، هانا کامکار،احسان کرمی، الهه حسینی، فرشته حسینی (بازیگر افغان) و هومن برق نورد بازیگران نمایش جدید رحمانیان هستند و «موسیقی ما» در روزهای آِنده گزارش مفصل تصویری این نمایش را منتشر خواهد کرد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 خرداد 1394 - 23:07

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود افتتاحیه نمایش موزیکال «سینماهای من» برگزار شد | موسیقی ما