برنامه یاد بعضی نفرات
 
بلیت های دو شب اول کنسرت این گروه در تالار وحدت به پایان رسید
کنسرت «دنگ شو» برای بیست و هشتم اردیبهشت تمدید شد
موسیقی ما – بلیت های کنسرت «دنگ شو» برای اجرای بیستم و بیست و یکم اردیبهشت ماه به میزبانی تالار وحدت تهران به پایان رسید. همین مساله باعث شد تا آنها برای یک شب دیگر یعنی بیست و هشتم اردیبهشت ماه هم این برنامه را تمدید کنند. بلیت فروشی شب سوم کنسرت این گروه آغاز شده و تا کنون هم با استقبال خوبی همراه بوده است. علاقه مندان برای تهیه بلیت می توانند به سامانه فروش اینترنتی و مراکز معتبر فرهنگی و هنری مراجعه نمایند. تمدید این برنامه در حالی است که اعضای دنگ شو تور شهرستانهای خود را هم آغاز کرده اند.

«رضا شایا» و «طاها پارسا» و سایر اعضای دنگ شو روز بیست و دوم اردیبهشت ماه در مجتمع فرهنگی خاتم الانبیاء شهر رشت  اجرای برنامه خواهند داشت. آنها سپس به شهر اراک سفر می کنند و طی روزهای سی و یک اردیبهشت و اول خرداد مهمان مردم استان مرکزی هستند. شهرهای اصفهان، شیراز، کیش، گرگان، بندرعباس، تبریز، اهواز، آمل و ساری مقصدهای بعدی دنگ شو هستند. البته هنوز تاریخ کنسرتشان در این شهرها قطعی نشده است.

از سوی دیگر چندش پیش کنسرت دنگ شو در دانشگاه تهران برگزار شد. آنها طی دو سانس میزبان بیش از هزار پانصد نفر از دانشجویان این دانشگاه بودند. اعضای دنگ شو به یاد ایام قدیم که در سالن های کوچک و جمع های دانشجویی برنامه اجرا می کردند قطعات آلبوم «اتاق گوشواره» و آثار خاطره انگیزشان را خواندند.

در ادامه می توانید عکس های «کسری سجادی» از اجرای دنگ شو در دانشگاه تهران را ببینید:
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 19 اردیبهشت 1394 - 01:49

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت «دنگ شو» برای بیست و هشتم اردیبهشت تمدید شد | موسیقی ما