برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت گروه «پالت» در رشت برگزار شد:
خداحافظ آقای بنفش!
موسیقی ما - گروه «پالت در آخرین اجرای زنده آلبوم «آقای بنفش» در رشت روی صحنه رفت.

به گزارش «موسیقی ما»، گروه «پالت» در حالی ۲۲و ۲۳ مهر ماه در سالن خاتم الانبیا رشت روی صحنه رفت که این روز‌ها مشغول تهیه و تولید دومین آلبوم رسمی خود هستند. نخستین قطعه اجرا شده در این کنسرت «یادگار دوست» نام داشت.

امید نعمتی بعد از اجرای نخستین قطعه ضمن خیر مقدم رو به حاضران سالن گفت: «از زمانی که قصد داشتم تور شهرستان‌های پالت آغاز کنیم رشت جزوه اولین الویت‌های ما بود و از ۱سال ونیم گذشته خیلی تلاش کردیم که اینجا بیائیم که همیشه نمی‌شد تا امروز که در خدمتان هستم».

در ادامه قطعات «والس شماره ۱»، «بازباران»، «مثلث» و «آقای بنفش» یکی پس از دیگر اجرا شد تا نوبت به ترانه «ماهی و گربه» رسید که پایان بخش قسمت اول برنامه بود.

امید نعمتی در معرفی این ترانه گفت: این آهنگ تیتراژ فیلمی است به نام خودش «ماهی و گربه» به کارگردانی «شهرام مکری» که اتقاقا این فیلم منطقه‌ای در همین استان گیلان به نام «ساقالکسار» فیلمبرداری شده است.»

بعد از بازگشت گروه به روی صحنه قطعات «نگاه کن» و «شباهنگام» با اشعاری از «فروغ فرحزاد» و «نیما یوشیج» اجرا شد. نعمتی قبل از اجرای قطعه «درس علوم» گفت: «چون ما عموما درسم خوب نبوده البته به جز روزبه! هرجا که اجرا داشتیم درس علوم به کسانی تقدیم کردیم که مثل ما همیشه از درس و مدرسه فراری بودند!» «خانه به دوش»، «خسرو وشیرین» و «قاصدک» از دیگر قطعات کنداکتور این برنامه بود. دومین قطعه بدون کلام این کنسرت «عمارت مسعودیه» نام داشت که خواننده گروه قبل از ترک سن گفت: «ما کلا عمارت مسعودیه رو خیلی دوست داریم و برای همین همیشه ارزو داشتیم توی این عمارت کنسرت بذاریم که این مسئله بالاخره ماه گذشته به بهانه فستیوال موسیقی تهران رخ داد که به همین خاطر این قطعه را ساختیم.»

 «نرو بمان» هم قطعه پایانی آخرین کنسرت آلبوم «آقای بنفش» بود.

امید نعمتی «خواننده»، داریوش اذر «کنترباس»، روزبه اسفندارمز «کلارینت»، کاوه صالحی «گیتار، خواننده»، مهیار طهماسبی «ویلن سل» به عنوان اعضای اصلی گروه وامین طاهری «درامز»، سردار سرمست «آکاردئون، ملودیکا» به عنوان نوازنده مه‌مان و بهرام مهماندوست به عنوان «صدابردار» در این برنامه حضور داشتند.

این برنامه حاصل کار مشترک آموزشگاه موسیقی «کوبه»، کتابفروشی «ماه نو»، مزدک زیاری و کیوان فرزین است.
 
  • *حاشیه‌ها
- «خونه مادر بزرگه» و «شهرموش‌ها» به دفعات توسط حاضران سالن درخواست شد که پالتی‌ها بنا به دلایلی مجوز اجرای این قطعات را نداشتند.

- قطعه «عمارت مسعودیه» که در این کنسرت اجرا شد در آلبوم جدید این گروه قرار خواهد گرفت.

در ادامه عکس‌های «مسعود حامد» را از این اجرا ببینید:
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 مهر 1393 - 14:55

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 29 مهر 1393 - 13:43

موفق و سربلند باشید

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود خداحافظ آقای بنفش! | موسیقی ما