برنامه یاد بعضی نفرات
 
در کنسرت 16 مهر ماه در رشت عنوان شد :
روزبه نعمت الهی: اگر امکانش وجود داشت تا صبح می‌خواندم
موسیقی ما - خواننده آلبوم «داروگ» برای نخستین بار در رشت روی صحنه رفت.

به گزارش «موسیقی ما»، روزبه نعمت الهی در حالی 16 مهر ماه در سالن آمفی تئاتر مجموعه ورزشی یادگار امام روی صحنه رفت که هفته گذشته در جشنواره «مهر کیش » ،که به مناسبت برزگداشت «مولانا » برگزارشد ، مورد تقدیر قرار گرفت.

روزبه کنسرت را با قطعه عرفانی «مست دیوانه» آغاز کرد و بعد از اتمام رو به هواداران شمالی اش گفت : «سلام و درود میفرستم به همتون و اینکه باید بگم خیلی خوشحالم برای اولین بار در رشت روی اسیتج می روم. امیدوارم شب خوبی را به همراه هم تجربه کنیم.»

در ادامه قطعات «قاصدک» ،«زخم » و « شبم سیاه روزم سیاه » از عاشقانه های آلبوم «داروگ» را اجرا شد تا نوبت به اجرای قطعه معروف و حماسی «ایران» برسد ،بعد از اجرای این ترانه روزبه صحنه را ترک کرد تا چند قطعه اینسترومتال توسط ارکستر پر تعدادش اجرا شود. جالب ترین قسمت این کنسرت بعد از بازگشت روزبه اتقاق افتاد. صدایی نت اولیه پیانو قطعه «صبوری » که شنیده شد روزبه در میان جمعیت حاضر شد و این ترانه عاشقانه را میان هوادارانش اجرا کرد تا لحظات خاطره انگیزی را برای حاضران سالن رقم بزند.

«دریا » ،«من که حالم خوبه»،«نفس کشیدن سخته»،«بارون گرفته حالمو » و «زمستون» از دیگر قطعات اجراشده در این کنسرت بودند. «خلیج فارس » اخرین قظعه کنداکتور این برنامه بود که دوستداران این خواننده ایستاده به همخوانی با وی پرادختند.

در انتهای برنامه روزبه انرژی بالای حضار را بی سابقه و فوق العاده توصیف کرد و گفت : «اگر امکانش وجود داشت تا صبح می خواندم!»

سهیل بیانی مهر «رهبر ارکستر،گیتار»،احسان شفیعی «سرپرست ارکستر،پرکاشن»،سعید جامع «درامز»،گفارد اذاریان«لید گیتار»،پیام رونق «دیجی ریدو»،اترین بی نیاز«کیبورد»،ناصر پور حسینی «فلوت»،داوود اریکه «ساکسیفون»بهروز دهقان «بیس گیتار»،فرهاد رستمی «گیتار»و مهدی حسین زاده «دف» روزبه را در این کنسرت همراهی می کردند.

این کنسرت به همت موسسه فرهنگی هنری «جام سبز» به مدیریت «فرهاد گوی ابادی » و مدیر روابط عمومی «وحید احمدی ارا»روی صحنه رفت و «پویاافشاری »مدیر اجرایی این کنسرت بود که روزبه نعمت الهی در بخشی از برنامه از او به طور وِیژه سپاسگزاری کرد.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 26 مهر 1393 - 08:23

دیدگاه‌ها

شنبه 26 مهر 1393 - 19:42

بعد از دو هفته فقط همین...
راستی چرا این خبر رو تو اخبار مرتبط (روزبه نعمت الهی) نذاشتید؟؟؟؟؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود روزبه نعمت الهی: اگر امکانش وجود داشت تا صبح می‌خواندم | موسیقی ما