برنامه یاد بعضی نفرات
 
گفت‌وگو با نامزد بهترین تنظیم‌کننده موسیقی پاپ در دومین جشن سالانه «موسیقی ما»؛
کوشان حداد: جشن موسیقی ما در بالا بردن انرژی و انگیزه موزیسین‌ها مؤثر است
موسیقی ما - تنظیم‌کنندهٔ سر‌شناس موسیقی پاپ کشور، در گفت‌و‌گو با «موسیقی ما» در خصوص دومین جشن سالنهٔ موسیقی ما سخن گفت. «کوشان حداد» سال گذشته، پرکار بوده و با چهره‌هایی چون حمید عسکری، بابک جهانبخش، امین رستمی، میثم ابراهیمی، میلاد کیانی، شهاب شهبازی، شهاب و ایمان و... همکاری کرده است.
 
این موزیسین موفق که بر اساس آرای اهالی موسیقی، به عنوان یکی از نامزدهای بخش بهترین تنظیم کنندهٔ موسیقی پاپ انتخاب شده است، درباره نظرسنجی «موسیقی ما» اظهار داشت: «تکنیکی و تخصصی برگزار شدن این نظرسنجی اهمیت بالایی دارد و اگر هدف رسیدن به چنین چیزی باشد، واقعاً خوب و خوشحال کننده خواهد بود. این مهم است که «سلیقه»، نقش کمتری در نظرات داشته باشد و کسانی که در نظرسنجی شرکت می‌کنند نگاه جزئی‌تری به انتخاب‌ها داشته باشند».
 
وی با اشاره به اهمیت به رقابت گذاشته شدن آثار موسیقی گفت: «به طور کلی ایجاد رقابت در هر زمینه‌ای، تأثیرگذار است و قطعاً وجود چنین جشنی در زمینهٔ موسیقی هم باعث می‌شود موزیسین‌ها با انرژی و انگیزهٔ بیشتری برای کار‌هایشان وقت بگذارند و تلاش کنند آثار بهتری تولید نمایند. این مسلماً بسیار مؤثر است».
 
 «کوشان حداد» که به خاطر تنظیم‌هایش در آلبوم‌های «نبض»، «یه جور دیگه»، «شش»، «اکسیژن»، «خوشبختی» و «منو یادت نمیاد» نامزد دریافت تندیس بهترین تنظیم‌کنندهٔ موسیقی پاپ شده است، دربارهٔ واکنشی که در صورت عدم دریافت تندیس نشان خواهد داد، اظهار داشت: «من هیچ وقت روی برنده شدن حساسیتی نداشته‌ام. من کارم را به بهترین نحو انجام می‌دهم و به کاری که می‌کنم اعتقاد دارم. به همین دلیل اصلاً از برنده نشدنم ناراحت نخواهم شد و با کمال میل به شخص برنده تبریک خواهم گفت».
 
وی در خصوص اهمیت اعمال نظرات منطقی در انتخاب بهترین‌ها تصریح کرد: «تأکید می‌کنم که به عقیدهٔ من، در این مسئله نگاه دقیق و جزئی‌ اهمیت ویژه‌ای دارد. به هر حال سلیقه، مسئله‌ای است که در این زمینه تأثیرگذار است. اما باید این را در نظر بگیریم که کسی که ما دوستش داریم یا کار‌هایش را در یک زمینه می‌پسندیم، لزوماً در همهٔ زمینه‌ها بهترین نیست».
 
گفتنی است کوشان حداد سال گذشته و در جریان ششمین نظرسنجی سالانهٔ «موسیقی ما» نیز هم از نگاه کار‌شناسان و هم از نگاه مخاطبین در بخش تنظیم کنندهٔ پاپ برگزیده شده بود.
منبع: 
اختصاصی موسيقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 شهریور 1393 - 16:27

دیدگاه‌ها

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 19:36

انصافا بهترین تنظیم کننده ی موسیقی الکترونیک توی ایرانه...
سال گذشته تنظیم های خیلی خوبی داشت.

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 19:56

خدایی کوشان بینظیره.

دوشنبه 24 شهریور 1393 - 21:32

امسال حق کوشان حدادِ که بهترین تنظیم کننده بشه
کوشان جان فوق العاده ای و کارات قوی ان
بخصوص اینکه شاهکاراتو در البوم های اقای خاص میشنویم همیشه
زنده باشی

سه شنبه 25 شهریور 1393 - 00:23

خداییش تنظیم کننده از این کوشان بهتر پیدا نمیشه.

سه شنبه 25 شهریور 1393 - 01:32

کوشان حداد واقعا تو زمینه موسیقی نابغه هستن!!روی تمام تنظیمهاش جدی کار کرده!!با هرکی آلبوم بسته موفق شده اون آلبومو به لیست بهترین آلبومهای سال اضافه کنه!!!سلیق و خلاقیتو و ریتمهای جورواجور و.... چی بگم همه خوانندها دنبالشن!چاوشی داشت سیر نزولیشو ادامه میداد چن سال پیش که با اومدن کوشان دوباره زنده شد!!آهنگ عشق من اصحابی اگه هزار بار گوش کنی خسته نمیشی از تنظیمش!! تازه امسال آهنگ دیره اصحابی رو تنظیم کرده که بی شک شاهکار امسال هستش چن جور آهنگش بجا و به موقع میچرخه که تو ایران بنظرم تا حالا با این سبک اینجور تنظیم قشنگی نداشتیم ایشالا همیشه موفق باشه،افتخار تنظیم ایران"کوشان حداد"

سه شنبه 25 شهریور 1393 - 11:26

هرسال کوشان بهتر کار میکنه آخرش سیروان میشه بهترین:|

چهارشنبه 26 شهریور 1393 - 17:34

واقعن امسال دیگه حق کوشانه که اول بشه تازه واسه سال دیگه هم با تنظیم دیره حقشه اول بشه.

پنجشنبه 27 شهریور 1393 - 01:09

عاشقتم کوشااان ترک دیره ک تنظیمش فراتر از موسیقی ایران بود.. بی صبرانه منتظر شاهکار بعدیت تو البوم عبدالمالکی و چاوشی هستیم.. امیدوارم امسال دیگه حق ب حق دار برسه وکوشان انتخاب شه البته خود جناب سیروااان هم دیگه میدونه در حد کوشان نیست!

چهارشنبه 2 مهر 1393 - 19:48

بهترین تنظیم کننده ایران

چهارشنبه 23 مهر 1393 - 14:02

کوشان حداد بی نظیره مخصوصا برای محسن چاووشی و علی اصحابی

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کوشان حداد: جشن موسیقی ما در بالا بردن انرژی و انگیزه موزیسین‌ها مؤثر است | موسیقی ما