برنامه یاد بعضی نفرات
 
با ثبت نام در سایت اختصاصی این رویداد و ثبت نظر
در نظرسنجی «موسیقی ما» شرکت کنید؛ مهمان باشکوه‌ترین شب موسیقی ایران شوید
موسیقی ما آمار شرکت‌کنندگان نظرسنجی ششمین جشن سالانه «موسیقی ما» از مرز سی و پنج هزار نفر گذشت. این نظرسنجی برای اولین‌بار امسال از طریق سایت اختصاصی جشن سالانه «موسیقی ما» انجام می‌شود. در این سایت تمامی مخاطبان موسیقی می‌توانند با ثبت شماره تلفن همراه خود به گزینه‌های مردمی دسترسی داشته باشند. کارشناسان نظرسنجی ششمین جشن سالانه «موسیقی ما» هم می‌توانند با ثبت شماره تلفن همراه خود به پروفایل اختصاصی که برای آنها طراحی شده و همچنین گزینه‌های بخش کارشناسی سایت نظرسنجی ششمین جشن سالانه «موسیقی ما» دسترسی داشته باشند.
 
در نظرسنجی امسال آثار رسمی هنرمندان موسیقی که در بازه زمانی اول فروردین تا پایان اسفند سال 1397 منتشر شده باشد قرار دارد. نهایتاً هم هنرمندان و آثاری که در دو بخش کارشناسی و مردمی بیشترین نظر را کسب کرده باشند در ششمین جشن سالانه «موسیقی ما» که با شعار جشن همدلی اهالی موسیقی ایران برگزار خواهد شد معرفی می‌شوند.
 
مهمترین نکته تمایز نظرسنجی امسال جشن «موسیقی ما» با سال‌های گذشته، بخش گیمیفیکیشن است. در این بخش کاربران با ثبت هر نظر و همچنین دعوت از مخاطبان دیگر امتیاز کسب کنند. پس از پایان نظرسنجی ششمین جشن سالانه «موسیقی ما» به کاربرانی که بیشترین امتیاز را داشته باشند هدایایی تقدیم خواهد شد. اما مهمترین هدیه در بخش گیمیفیکیشن این سایت اهدای بلیت ششمین جشن سالانه «موسیقی ما» به نفرات اول جدول رتبه‌بندی است. به این ترتیب مخاطبانی که بیشترین دعوت از سایرین را داشته باشند می‌توانند در ششمین جشن سالانه «موسیقی ما» که جشن همدلی اهالی موسیقی ایران است همراه با هنرمندان محبوب خود نظاره‌گر معرفی برترین‌های موسیقی سال 97 باشند.
 
طی روزهای اخیر هم دهها هنرمند سبک‌های مختلف موسیقی با انتشار طرح‌های گرافیکی متنوع، جزئیات آثارشان در نظرسنجی ششمین جشن سالانه «موسیقی ما» را به اطلاع مخاطبانشان رسانده‌اند. موج عظیم رسانه‌ای ایجاد شده از زمان آغاز نظرسنجی ششمین جشن سالانه «موسیقی ما» در حالی شکل گرفته است که این نظرسنجی تا روز دهم آبان ادامه دارد.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 4 آبان 1398 - 14:23

دیدگاه‌ها

شنبه 4 آبان 1398 - 13:22

لابد میخواید باز رفیقتون این خواجه امیری اعلام کنید ؟ دیگه خیلی تابلو شده تو هیچ نظرسنجی ای تو 3 تا نیست ولی موزیک ما چون رفیقتونه اول میشه دیگه این البوم اخرش اینقدر داغون بود که دست خودشم باشه اول نمیکنه

یکشنبه 5 آبان 1398 - 17:49

همین ک پارسال بهترین آهنگ ( وقتشه شمارمو بدم) شد پیداست ک چقدر معتبره!

دوشنبه 6 آبان 1398 - 21:40

این اولین باره که شرکت میکنم انشالله ایوان بند اوله

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود در نظرسنجی «موسیقی ما» شرکت کنید؛ مهمان باشکوه‌ترین شب موسیقی ایران شوید | موسیقی ما